Re: Prawacy, edukujcie się.

Data: 2019-09-03 18:10:57
Temat: Re: Prawacy, edukujcie się.
Od: Kviat

W dniu 02.09.2019 o 18:52, XL pisze:
> [...]
-egzorcyzmow-ksiazka-o-ofiarach-egzorcyzmow/839f51y
rturowali-ja-w-czasie-egzorcyzmow-nacierali-piersi-w
pychali-do-ust-krzyz-aa-gypb-1WSo-EdET.html

> Cvietia, spieprzaj - stać cię na dyskurs z kimś madrzejszym ode mnie,
> prawda?

Prawda.

> No to znajdź sobie kogoś takiego i mu wciskaj pod czerep te swoje
> fiksacje skrajnościami w wykonaniu takich samych psycholi i fanatyków jak
> ty.

ikselka, spieprzaj - znajdź sobie kogoś takiego jak ty i mu wciskaj pod
czerep te swoje fiksacje skrajnościami w wykonaniu takich samych
psycholi i fanatyków jak ty.

> W każdej ludzkiej gromadzie są tacy. Nie jesteś jak widać wyjątkowy :-)

Za to ty jesteś wyjątkowa. Reprezentujesz max. jakieś 5% psycholi
żyjących w tym kraju. Oczywiście rasistów, homofobów i żydożerców jest
znacznie więcej, ale nie każdy z nich staje się działaczem jawnie
faszyzującej organizacji.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr