Re: Problem z odpywem wody

Data: 2008-12-05 17:26:05
Temat: Re: Problem z odpywem wody
Od: "KaZetE" <n...@n...pl>

> Soda kaustyczna granulowana lub w patkach nasypana do syfonu i zalana
> gorc wod moe te pomc - wszelkie tuszcze przerobi na mydo, ktre
> zostanie spukane roztworem.

A skąd w umywalce (w łazience, nie w kuchni :-) miałby się wziąć tłuszcz?
Ale tak czy owak tę metodę wypróbuję, jeżeli uda mi się kupić sodę kaustyczną.
Muszę poszukać w Internecie gdzie to można kupić.
Kwasu solnego trochę się boję.
Co do wlania wpierw wrzątku, a potem wsypania Kreta, to będzie to o tyle
trudne że woda spływa bardzo powoli, więc zanim spłynie to w spływie
będzie co najwyżej ciepło.