Re: Promocji : Witamina D + olejek z filtrem UV

Data: 2016-04-16 19:53:35
Temat: Re: Promocji : Witamina D + olejek z filtrem UV
Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

Pani Ewa napisała:

> OMG! Ciekawe, jakie było przekroczenie pod koniec sierpnia,
> kiedy gramoliłam się na Giewont w strasznym skwarze...

Którego sierpnia konkretnie? Mam archiwalne dane gdzieś tak
z dziesięciu ostatnich lat. Sierpień już nie taki jak przełom
wiosny i lata. Słońce niżej, przebija atmosferę pod większym
kątem. W zeszłym roku pod koniec sierpnia w Zakopanem było
tak jak teraz, około 3 MED/h. Na początku miesiąca do 4,5.

Zeszłoroczny zakopiański rekord padł 21 lipca -- prawie 6 MED/h.
I to był chyba wspomniany wcześniej efekt wzmanciania przez
cumulusy. Przez trzy minuty około 13:18 maksymalnie 5,86 MED/h.
Kilka minut wcześniej i później 3-4 MED/h. O 13:40 wrecz poniżej
3,00, a potem znowu za dwie minuty 5,40 MED/h.

Jarek

--
Byłem na Giewoncie, byłem na Zawracie,
hej, teraz ku starości muse siedzieć w chacie