Re: Przemoc adminów Sieci, ciąg dalszy historii.

Data: 2019-04-22 19:45:10
Temat: Re: Przemoc adminów Sieci, ciąg dalszy historii.
Od: Trybun <M...@j...ru>

W dniu 21.04.2019 o 15:57, LeoTar Gnostyk pisze:

> Skoro wykonują funkcje publiczne to są osobami publicznymi; inaczej nie
> powinny sprawować tych funkcji. Wykazujesz się niezwykłą elastycznością
> myślenia, czyli jesteś potencjalnym oszustem.

Nie wykonują żadnych funkcji publicznych tylko są zatrudnieni na
kontrakt czy umowę o pracę. To nie są "osoby publiczne".
 "Oszust" to ktoś kto dla osiągnięcia korzyści własnych ( i nie tylko,
bo może działać w interesie kogoś innego) wprowadza innych w błąd.

> Skoro celem nie było pobudzanie kreatywności to znaczy, że celem było
> produkowanie umysłowych leni i nierobów.

Gdyby nie taka polityka to Polacy mogliby wziąć sprawy we własne ręce. I
w pierwszej kolejności popędzić tą klikę od koryta.

> Więc pora by odeszli w swoje święte, zdegenerowane  zaświaty.

Niestety, bardzo mało prawdopodobne aby i te zaświaty były ich/nasze.
Nie my tu jesteśmy kreatorami czegokolwiek.

> Skoro nie jest doskonała to jak może określać co już jest naruszeniem a
> co nim jeszcze nie jest? Gdyby tak było jak twierdzisz to nie byłoby
> tego co jest poniżej:
>
> http://leotar.pl/year_2019/przemoc-adminow-sieci,-.h
tml
> http://leotar.pl/year_2019/doniesienie-o-mo-liwo-ci-
pope-nienia....html
> http://leotar.pl/year_2019/files/pk.gov.pl_20190418_
125620.pdf
> http://leotar.pl/year_2019/files/DZP-do-UOKiK---dot.
-T-mobile.pdf

No, po prostu maja podstawę prawną aby zamknąć Twoja stronę. To że
ustawa jest gniotem w tym wypadku nie ma znaczenia, bo przynajmniej jak
na razie jest obowiązującym aktem prawnym.