Re: Pyszny sos do salaty

Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Re: Pyszny sos do salaty
From: XL <i...@g...pl>
<X...@1...0.0.1>
<58ccf4b4$0$5150$65785112@news.neostrada.pl>
<58cd1d7c$0$15186$65785112@news.neostrada.pl>
<58cd279b$0$5149$65785112@news.neostrada.pl>
<58ce78d8$0$5146$65785112@news.neostrada.pl>
Date: 20 Mar 2017 15:06:02 GMT

Animka <a...@t...wp.pl> wrote:

> Niepotrzebnie drążysz temat. Po co to?
> Moja córka wyszła ze szpitala zdrowa. Miała wtedy 1,5 roczku.
> Dobrze się uczyła, latała z koleżankami i kolegami na dyskoteki do
> klubów studenckich, skończyła studia magisterskie.

Nie chodzi o Ciebie i Twoją córkę. Chodzi o to, żeby uznysłowić pewnym
osobom, że jedyną "podstawą" ich głupich i lekceważących poglądów o
nieszkodliwości pewnych bakterii jest to, że te bakterie im samym jeszcze
nie dopiekły.
Osoby, które przeżyły choroby lub ciężkie zatrucia np. E.coli, nie mają już
wątpliwości co do jej szkodliwości kiedy się znajdzie poza jelitem grubym -
ich poglądy zmieniły się być może o 180 stopni. I wystarczy, że taki np pan
Jarek też doświadczy tej traumy, bez dyskusji zrozumie wszystko w mig (o
ile przeżyje). Tylko dlaczego dopiero wtedy? - bo durny!

przyjaciół. Oto luksus według Epikura." F. Nietzsche.