Re: Rainbow - czy ktoś porównał modele E i E2?

From: Jacek Osiecki <j...@c...pl>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: Rainbow - czy ktoś porównał modele E i E2?
Date: Thu, 26 Apr 2012 21:59:00 +0000 (UTC)
<s...@t...ceti.pl> <jmqu72$na2$2@usenet.news.interia.pl>
<s...@t...ceti.pl> <jn6iu6$euk$1@news.task.gda.pl>
<4f9794f1$1@news.home.net.pl> <jn86gm$3qc$1@usenet.news.interia.pl>
<4f97a3e1$1@news.home.net.pl>
<1lknp875jnt15$.ws3hrp6g5b7r.dlg@40tude.net>
<4f98e56e$1@news.home.net.pl> <jnap66$7jd$1@news.task.gda.pl>
<4f98ebf6$0$1209$65785112@news.neostrada.pl>
<s...@t...ceti.pl>
<4f991924$0$26700$65785112@news.neostrada.pl>
<s...@t...ceti.pl> <4...@n...home.net.pl>

Dnia Thu, 26 Apr 2012 22:05:40 +0200, quent napisał(a):

> Asus 1215n
> http://www.megamarket.com.pl/asus-laptop-eee-pc-1215
n-blk189m,id-126418
> Można zainstalować windows7 64bit, do środka wsadzić 8GB ramu, dysk SSD
> a wszystko za max 2500zl

Po pierwsze Atom - zdecydowanie wolę procki z rodziny i5/i7. Na cóż tam 8GB
RAM - wąskim gardłem i tak będzie procesor.
Po drugie Asus EEE - nie widziałem żadnego z tej serii który by miał
używalną klawiaturę.
Na plus dla EEE jest malutka ładowarka - mniejsza niż jabłczana.

> Ja z tego netbooka oglądam na plaźmie filmy fullHD via hdmi.
> Można też oczywiście Apple jak komuś nie szkoda w błoto kasy wywalać.

Przewinęło się przez moje łapska mnóstwo różnych EEE i niestety nie umywają
się jakością wykonania do Air'a (pomijam już kwestię plastik vs. aluminium,
bo to kwestia gustu). Niestety nie ta liga.

> OSX faktycznie był ciekawszy od windowsa ale tylko do momentu gdy
> pojawił się win7 64bit.

Nadal ciekawszy. Owszem, w win7 w końcu usypianie/hibernacja zaczęły działać
prawidłowo, sam system przyspieszył - ale nadal OSX jest unixem, zaś windows
to windows. Jako stary linuksiarz czuję się pewniej w systemie, który
pozwala na dużo dokładniejszą diagnozę ew. problemów niż windows.
Dla mnie w win7 nieakceptowalny jest brak wirtualnych pulpitów - tego się
da używać gdy masz odpalone 2-3 programy, potem to już jest udręka
(zwłaszcza przy częstym przełączaniu). Może ktoś to uznać za pierdołę, ale
dla mnie jest to kwestia bardzo istotna - tak jak np. przy wyborze samochodu
brak tylnej wycieraczki jest dyskwalifikujący :)

Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944