Re: Rdzeń reaktora

From: "Robakks" <R...@g...pl>
Newsgroups: pl.sci.filozofia,pl.sci.psychologia
Subject: Re: Rdzeń reaktora
Date: Fri, 6 Nov 2009 08:16:27 +0100

"Nagash" <n...@p...onet.pl>
news:hd0fcb$6vs$1@news.onet.pl...
> "Robakks" <R...@g...pl>

> [.....]
>
> To ja Ci Edku podam nieco ogólniejsze przykłady, których zdajesz się
> niezauważać. Pierwszy to wykopki a drugi dowolne dyskusje z bratem Judą. I
> na nic się zdadzą Twoje najwyszukańsze wybiegi i metafory,
> żeby mnie przekonać, że jest inaczej.

OK.
Mam prośbę - odpisz. Czy przykłady, które podałeś, a więc wykopki
i rozmowy z Judą - to przykłady potwierdzjące tezę, że
"uczestnicy rozmowy nie dążą i nie tworzą wspólnych wniosków",
czy odwrotnie?
Powtórzę też pytanie pominięte:
Jeśli nie ma takiego wątku to dobrym pytaniem jest:
dlaczego nie ma takiego wątku, w którym uczestnicy dyskusji
cokolwiek wspólnie ustalili?
Co stoi na przeszkodzie? :-)
Robakks