Strona główna Grupy pl.rec.kuchnia dwa proste przepisy (TUNCZYK) - szybko, zdrowo i bez klopotu Re: Re: dwa proste przepisy (TUNCZYK) - szybko, zdrowo i bez klopotu

Re: Re: dwa proste przepisy (TUNCZYK) - szybko, zdrowo i bez klopotu

Data: 2000-03-21 00:17:57
Temat: Re: Re: dwa proste przepisy (TUNCZYK) - szybko, zdrowo i bez klopotu
Od: "Michal R. Hoffmann" <m...@k...org.pl>

b...@t...pl wrote:
[]
> [...]
> nieszczęsnego sera. Do tej pory spotkałem się tylko w
> Italii z dwoma przypadkami NIE PODAWANIA sera do pierwszych
> talerzy:
> - wszystko co z morza
> - wszystko co z grzybami
> We wszystkich restauracjach obrażają się wręcz na
> konsumujacego, który "niechcący" poprosi ser do w/w potraw.
> Próbowałem też kilka razy zaaplikować sobie ser na tuńczyka
> w dowolnym makaronie ale jest on sam w sobie tak
> specyficzny i posiada swój aromat, że ser (lekko szczypiący
> w podniebienie) psuje ten smak tuńczyka. Zresztą w wersji
hmmm, a co powiesz np. na kanapki z tunczykiem, kukurydza, serem i sosem
opartym na majonezie? Mnie bardzo smakuja. Oczywiscie nie uzywam do tego
ostrych serow, tylko lagodne.

> np. spaghetti z ośmiornicą lub polipem różowym (co ciekawe
> włosi sprowadzają go z polski !!! - ten z morza bałtyckiego
> jest najbardziej delikatny) też próbowałem nieszczęsnego
> sera i nic mi jednak tak nie smakowało.
> Albo weź na przykład "wstążki/pasemka z sosem grzybowym"
> (tagliatelle ai funghi) no jak tu do grzybów podać ser ?
[]
hehe, powiedz to producentom zapiekanek :))))) (A jeszcze powiedz, ze
zapiekanki sa niedobre!)

pozdrawiam,
--
misiek ktory lubi zapiekanki

*** IRC: nbrasil ICQ UIN: 3620591 | Michal R. Hoffmann ***
*** <mailto:misiek@knm.org.pl> | PO Box 41 ***
*** http://www.kki.net.pl/mis | 71-119 Szczecin 35 ***
*** -= member of: KNM, ZUKiH, HCKU =- | POLAND ***
----------- Money sometimes oils the wheel of justice -------------