Re: Re: palenie - kilka wskazowek

From: Maria <m...@i...pl>
Newsgroups: pl.soc.uzaleznienia
Subject: Re: Re: palenie - kilka wskazowek
Date: Thu, 23 Jan 2003 19:59:36 +0100

Kiciek <m...@d...pl> napisał(a) na pl.soc.uzaleznienia:

>Wiadomość od Adam została zasymilowana

>Trzeba walczyc ! Ja myslalem iz rzucanie palenia to nie dla mnie.
>Palilem tyle ze jeden moj znajomy mowil na mnie "pecik". Ludzie, gdzie
>ja rzuce palenie ? Trzy paczki papierosow dzinnie - to nie dla mnie. A
>jednak !!!

>Niech zacznie Cie ogarniac panika na mysl co te papierosy robia z Twoim
>organizmem. Poszukaj na I-necie o szkodliwosci palenia.

>Dokladnie tez tak mialem. Musisz na poczatku unikac kawki, piwka,
>wszystkiego po czym siegasz po papierosa. Ja juz nie pale 5 dni i dzis
> [...]

Nie palę 6 miesiąc, a paliłam nałogowo26 lat. Przyczyny rzucenia nie
związane ze zdrowiem. Jak sobie pomóc, ponieważ po 3,4 tygodniach nastąpi
głód nikotynowy, człowiek jest złośliwy, nerwowy itd. W apytece mozna kupić
na receptę lekarstwo stare lecz niezmiernie skuteczne TABEX. Zastępuje ono
w organiźmie poziom nikotyny. Ponadto musisz sie liczyc ze skutkami
przytycia. Rzucenie nałogu to nie taka prosta sprawa. Efekty mogą być
długotrwałe lecz walka z nałogiem może trwać całe życie (mój mąż nie pali
10 lat, ale co jakiś czas ma tak silny pociąg do papierosa że pomaga mu to
przetrwac tylko Tabex). W moim wypadku skończyło sie na silnej depresji i
mnóstwie leków przeciwdepresyjnych, ale z papierosów jestem wyleczona mam
nadzieję całkowicie. Piszę coś więcej żebys był świadomy co cięmoże czekać,
natomiast powodzenia życzę z całego serca.

pozdrowienia Maria
Wspomnienia czynią nas młodymi.