Re: Refleksja ich nie dopadła

Data: 2019-06-06 14:58:47
Temat: Re: Refleksja ich nie dopadła
Od: XL <i...@g...pl>

<Kviat> wrote:
> [...]
semityzm-tylko-kretynizm-haniebny-eksces-antyszczepi
onkowcow/

> O, premię ci zabrali, bo usunąłem jakiś oszołomski link. Fajnie.

> No nie tylko z polskim.
> Ale polskie chamstwo i prostactwo każdego normalnego Polaka uwiera
> szczególnie.

> Czyli w/g ciebie żeby być prawdziwym Polakiem trzeba być chamem i
> prostakiem?
> O widzisz... to dlatego tak sromotnie przegraliście wybory :)

> No pewnie, że nie kalasz własnego. Twoja gniazdo to procenty na poziomie
> błędu statystycznego. Kalaj sobie te procenty ile chcesz. Polska tylko
> [...]
maja-dosc-korwina-a-on-ich-tez/
> Co za menażeria :):):)

No tak, w dodatku nieodpowiedzialna. Ale pomalutku się za nich bierzemy:
https://www.rp.pl/Wybory-do-PE/190529600-Godek-Wygra
lam-w-trybie-wyborczym-z-okopress.html

> "Tym razem okazać się może to główną przyczyną ich klęski i jeśli
> liderzy nie ułożą ze sobą stosunków do jesieni Konfederacja może po
> prostu nie przetrwać.
> Dla Polski czysty zysk."

,,Nie będzie ta, to będzie inna" - taka piosenka była przed laty. Są już
wizje rozszerzenia nawet.

> Ciekawostka: na szczęście nie ma też problemu z katolikami. Z prostego
> powodu - 0,3% katolików. Katolików jest raptem dwa razy więcej niż
> świadków jehowy, a wszystkich chrześcijan jest 1,6%. Nie ma kto kalać
> Japonii :) Nie bez powodu ich kraj się tak rozwinął.

No mówię przecież, że tam nie ma Żydów, c'nie? Nie ma kto ich ssać.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony: