Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!not-for-mail
From: "Baranska" <b...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.soc.dzieci,pl.soc.dzieci.starsze
Subject: Re: Rower 16" [lekko OT - dlugie]
Date: Wed, 18 May 2005 20:36:43 +0200
Organization: news.onet.pl
Lines: 55
Sender: b...@p...onet.pl@gprs2.plusgsm.pl
Message-ID: <d6g1vo$mnj$1@news.onet.pl>
References: <d6336c$niv$1@opat.biskupin.wroc.pl> <d69gdl$duk$1@nemesis.news.tpi.pl>
<d6asnv$2hbs$1@news.mm.pl> <d6b0v0$1tn7$1@news2.ipartners.pl>
<d6b32n$kut$1@news.mm.pl> <d6c9om$2iui$1@news2.ipartners.pl>
<d6cd2v$ijo$1@news.onet.pl> <d6cpfk$2tdb$1@news2.ipartners.pl>
<d6d2bv$2tvj$1@news.mm.pl> <d6d95c$5k3$1@news2.ipartners.pl>
<d6dk7q$207a$1@news.mm.pl> <d6do9k$dfm$1@news2.ipartners.pl>
<d6dqoe$3v4$1@news.mm.pl> <d6f0jo$1231$1@news2.ipartners.pl>
<d6f1c3$8f5$1@news.onet.pl> <d6f2a9$1368$1@news2.ipartners.pl>
<d6f2vb$f92$1@news.onet.pl> <d6f4qa$14vv$1@news2.ipartners.pl>
NNTP-Posting-Host: gprs2.plusgsm.pl
X-Trace: news.onet.pl 1116441400 23283 212.2.100.247 (18 May 2005 18:36:40 GMT)
X-Complaints-To: a...@o...pl
NNTP-Posting-Date: 18 May 2005 18:36:40 GMT
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1409
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1409
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.dzieci:410748 pl.soc.dzieci.starsze:1002
Ukryj nagłówki
Użytkownik "Vax" <v...@t...pl.bez.tego.tu> napisał w wiadomości
news:d6f4qa$14vv$1@news2.ipartners.pl...
> > Teraz Ty bronisz głupiej tezy.
>
> Znaczy jakiej?
Czuję czołem beton, nie podejmuję się tłumaczyć.
> Ale ja to nienormalny jakis jestem :D
To wykręt, bardzo wygodny i ... snobistyczny - w pojęciu wykręcającego się.
> Mimo, ze retoryczne, to rowniez retorycznie zapytam:
> A trzezwy i wyszkolony kierowca nie moze miec wypadku?
Rozmawiamy o dzieciach na rowerach i tego się trzymajmy. Jak pisałam - nie
lubie durnych porównań w dyskusjach, bo zamiast coś wyjaśniać - zaciemniają
dyskusję.
> Alez skad. Rozmawiamy o dzieciach, ktore _jezdza_na_rowerkach_.
> Nie napisalem tu, ze nalezy dziecko odrywac od lalek czy zolnierzykow,
> kupowac mu i wsadzac go sila na rower.
> Doradzam tylko, jak pokierowac rozwojem _cyklisty_
> ktory zdradza zainteresowanie _jazda_na_rowerze_,
> zeby sobie _jezdzac_ krzywdy nie zrobil.
Moje dzieci jeżdżą na rowerach, kupionych za pieniądze. W odróżnieniu od
rowerków kuponych za pieniążki (to moje zboczenie ;-)).
Jeszcze raz (nie lubie powtarzać argumentów) - jakim sposobem miliony dzieci
jeżdżą na rowerach bez wiedzy o siłach działających na rowerzystę i używając
wcześniej 4 kółek?
> Niemniej nie wyobrazam sobie "nie miec prawa jazdy" w _swoim_ przypadku.
Co to ma do rzeczy?
Błagam - nie odpowiadaj :-)
> Majac:
> - kilka guzow, siniakow, stresu, jazda na 2 kolach
> - troche "przemyconej" wiedzy o fizyce, zabawa, jazda na 2 kolach
> wycinamy z obu stron wspolna "jazda na 2 kolach" i zostaje...
> co wybierzesz? :D
Dziecko, które jeździło na czterech kółkach. Fizykę, astonomię, informatykę,
matematykę ma w genach. Wszelkie informacje o zwierzakach - to już jej
zasługa. Zachrzania na dwóch kołach jak stara, do tego na wycieczkach, na
których ja się męczę, ona jedzie równo, a do tego cały czas nadaje :-)
Bez metodyki i wsadzania od razu na dorosły rower ... jak widać efekt ten
sam, drogi różne, ale czy trzeba je wartościować?
Aga, Paulina (8l 11m), Filip (3l 11m)
|