Rozrywkowo...

301. Data: 2017-06-25 15:22:07

Temat: Re: Rozrywkowo...
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pszemol <P...@P...com> wrote:

> Dokładnie zgadzam się. Udowodniliśmy że tylko umiemy korzystać
> ze wspólnoty Unijnej a gdy trzeba wnieść swój wkład to wypieliśmy d*pę.

My??? Jakie "my"? Łatwo Ci z dalekiej Ameryki grzmieć moralizatorsko,
siedząc z dała od tych problemów.

Tymczasem to nie Polska, kiedy Niemcy, Francja, Hiszpania i Anglia całe
wieki doiły swoje zamorskie kolonie, Polska sama była kolonią- najpierw pod
zaborami, potem kolonią ZSRR, za aprobatą Zachodu. I oto teraz ma się
"solidaryzować" z państwami postkolonialnymi w przykrych konsekwencjach
kolonizacji świata.
No kpiny istne.

302. Data: 2017-06-25 15:24:03

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pszemol <P...@P...com> wrote:

> Z XL-kowego języka na polski trzeba przetłumaczyć "Ale jazda :-D"
> na "Nic kur&& nie zrozumiałam, musisz być debilem!".

Tylko trzy ostatnie słowa.

303. Data: 2017-06-25 15:27:39

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-06-25 o 12:56, Chiron pisze:

> [...]
> nie zdrowy system- gdzie pracodawcą zostaje ten, kto się nadaje.
> Oczywiście- efektem jest gigantyczny kryzys, spowodowany rządami ludzi
> niekompetentnych- no co ja Ci będę pisał, chyba znasz dalej?
>
> No to wybieraj: chcesz ustroju, który według Ciebie jest sprawiedliwy-
> ale zawsze zakończy się katastrofą (najpierw ekonomiczną- potem
> zazwyczaj leje się krew), czy może ustroju, w którym są biedniejsi,
> bogatsi, biedni- a państwo stoi na straży tego, żeby było fair- i
> dzięki temu wszystko działa poprawnie- choć może według Ciebie nie

A mamy - zębami i pazurami się "posiadacze" się bronili aby tylko nie
było potrzeby uczciwie na siebie zapracować. A tu im się będzie za to
stawiać pomniki jako tym co to walczyli o sprawiedliwość. Czy to jakiś
obłęd, rozumiem zresztą ich samych i ich motywy, ale żeby normalny
człowiek tak się dawał przekabacić i stawać w obronie tych zgniłków..
Tak się zastanawiam jak wyglądało życie przeciętnego Polaka przed
wojną.. Przecie już teraz zaledwie trzy dekady "demokracji" a ja mam
wielkie kłopoty aby na okolicznych jeziorach spuścić łódź na wodę. Mimo
tego że wśród lasów teraz mieszkam - na grzyby muszę jeździć w lasy
odległe o kilkadziesiąt km. Wokoło wszędzie las tabliczek z napisem
"teren prywatny". Co tu będzie za 100 lat gdy tych ZŁODZIEI ktoś znowu
nie utemperuje, albo gruby portfel, albo na grzyby bądź ryby do Szwecji,
bo w Polsce las to będzie tylko tabliczek z informacją o zakazie
wstępu. A Ty tu o jakimś dobroczynnym (mitycznym) oddziaływaniu
darmozjadów żyjących z pracy innych, na społeczeństwo. Taką retorykę to
mógł, siedzący u jaśniepana dziedzica w kieszeni, prowadzić przedwojenny
ksiądz, do ciemnych parobków, czy małorolnych.

Nie mam nic przeciwko bogatym, o ile na swoje bogactwo uczciwie
zapracowali. Niektórzy naprawdę muszą harować, wylać całe litry swojego
potu aby mieć na nowe auto i wygodne mieszkanie.

Zdaje się widzisz tylko czarni i biel. Nie chcesz widzieć systemów
politycznych w krajach takich jak ww Szwecja, Jugosławia czy Japonia, a
dajesz do wyboru tylko ten PRL i to z pewnością z jego końcowego etapu.

304. Data: 2017-06-25 15:28:21

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-06-25 o 11:14, XL pisze:

> [...]
> prawdopodobieństwem równym jeden, wszystkie wybory wszystkich istot oraz
> ich następstwa, to przecież nijak nie ograniczałoby tym istotom ich

To sprawy osobiste, ale mogłabyś choćby tak z grubsza naświetlić jak ten
WYBÓR wyglądał w Twoim wypadku?

305. Data: 2017-06-25 15:29:30

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-06-25 o 12:45, Chiron pisze:

> Użytkownik "Trybun" <c...@j...ru> napisał w wiadomości

> Przecież to nie to samo. No bój się kija, jak się Boga nie boisz,
> Trybunie!
>
> --
> Chiron

Jeżeli mówimy o możliwościach wyboru..

I niestety, wg moich wierzeń Bóg/Bogowie to ktoś kogo należy się obawiać
- stworzył/li nas nie po to aby nas kochać i nam coś wybaczać, jak to
robią Stwórcy z innych wierzeń.

306. Data: 2017-06-25 15:30:02

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-06-25 o 11:05, XL pisze:

> No ale przecież piszesz "Ikselko" - z dużej litery i w wołaczu.
> To pisz "ikselkopodobny".

Przypominam że powoływałem się na nazwę własną (nick), a nie na
określanie rozmiaru, wielkości.

307. Data: 2017-06-25 15:39:48

Od: Bytomir Kwasigroch <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

użytkownik Pszemol napisał:

> Dokładnie zgadzam się. Udowodniliśmy że tylko umiemy korzystać
> ze wspólnoty Unijnej a gdy trzeba wnieść swój wkład to wypieliśmy d*pę.

Ty korzystasz z UE? Jak?

Wnieść wkład? Ochujałeś, PL dawno temu wniosła wkład.
1. PL umożliwiła wykup swojego mienia.
2. PL beztrosko otworzyła swój rynek dla zachodnich firm.

Teraz se bystrzaku popatrz sposób chińczyków.
1. kumulowali kapitał, aż do przesady
2. bronili dostępu do swojego rynku jak tylko się da.

I kto został dziadem we własnym państwie?

308. Data: 2017-06-25 15:44:44

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Trybun" <c...@j...ru> wrote in message
> [...]
> utemperuje, albo gruby portfel, albo na grzyby bądź ryby do Szwecji, bo w
> Polsce las to będzie tylko tabliczek z informacją o zakazie wstępu.

Wiesz co - za te tabliczki to podziękuj swoim kolegom co do lasu
chodzą i bydło w lesie zostawiają... Ja chętnie bym takie tabliczki
w swoim kawałku lasu postawił przy Ojcowskim Parku Narodowym
najchętniej jeszcze ogrodził teren drutem kolczastym pod napięciem
bo znajduję właśnie u siebie stosy butelek i inne nieczystości
po nocnych libacjach gdzieś na polanie.

> [...]
> żyjących z pracy innych, na społeczeństwo. Taką retorykę to mógł, siedzący
> u jaśniepana dziedzica w kieszeni, prowadzić przedwojenny ksiądz, do

Naczytał się propagandówki amerykańskich republikan, co to
wyzysk robotnika obracają do góry nogami i nazywają robieniem
miejsc pracy - normalnie trzeba ich po nogach całować chyba.

> Nie mam nic przeciwko bogatym, o ile na swoje bogactwo uczciwie
> zapracowali. Niektórzy naprawdę muszą harować, wylać całe litry swojego
> potu aby mieć na nowe auto i wygodne mieszkanie.

A jak ja ten las po ojcu odziedziczę to będziesz miał coś przeciwko?
Bo ja osobiście nie musiałem na niego harować tylko tato harował?
Weź sobie przemyśl swoją postawę, bo widać że deczko niedopracowana...

> Zdaje się widzisz tylko czarni i biel. Nie chcesz widzieć systemów
> politycznych w krajach takich jak ww Szwecja, Jugosławia czy Japonia, a
> dajesz do wyboru tylko ten PRL i to z pewnością z jego końcowego etapu.

W tych krajach jakie wymieniłeś nie ma własności prywatnej?
Nie ma dziedziczenia z pracujących/harujących przodków na
korzystających z harówki potomków? Co Ty nie powiesz?

A że dostęp do jeziora czy rzeki masz mieć to się zgadzamy - jest
on zagwarantowany prawiem i powinieneś go egzekwować.

309. Data: 2017-06-25 15:48:00

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> To sprawy osobiste, ale mogłabyś choćby tak z grubsza naświetlić jak ten
> WYBÓR wyglądał w Twoim wypadku?

No jak to jak - przecież nie była ochrzczona jako niemowle,
nie przystąpiła do komunii świętej ani do bierzmowania
indoktrynowana za młodu, nie rozumiejąc co robi... o nie.
Ona studiowała całe młode życie wszystkie religie świata
i z pełną, świadomą wiedzą zalet i wad każdej religii wybrała
światomie Katolicyzm :-)) Buahahahaha! :-)))) Tak jak Chiron.

310. Data: 2017-06-25 15:51:04

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> stworzył/li nas nie po to aby nas kochać i nam coś wybaczać, jak to robią

No masz rację - bóg który nakazuje odgórnie czczenie siebie
i chwalenie siebie i uwielbianie siebie jednocześnie odgrażając
się i ostrzegając przed wielbieniem innych bogów pod groźbą nieskończonej
kary wiecznej śmierci w piekle musi być strasznie zakompleksionym dupkiem.
A duża władza i możliwości do dyspozycji u zakompleksionego dupka
to zwykle niezbyt dobrze wychodzi dla całego otoczenia. Straszne.

Osobowosc autorytarna
byli zdrajcami narodu plującymi na Polskę walczącą
Bycie ostatnim
Strzały padły pod Notre Dame - panika w Paryżu
futurologia