Rozrywkowo...

321. Data: 2017-06-25 17:22:16

Temat: Re: Rozrywkowo...
Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-06-25 o 16:44, Bytomir Kwasigroch pisze:

> Jeżeli zachodek ostro kwiczy, to chyba się liczą? He?

Ludzie, którzy znają historię i pamiętają obozy koncentracyjne nie chcą
powtórki.
A kwiczy tylko katotalibskie oszołomstwo nienadążające intelektualnie za
zmianami, że zmusza się ich do przestrzegania praw człowieka. Że w ogóle
ktoś śmie zmuszać ich do przestrzegania prawa. Nie mieści im się to w
ciasnych czaszkach.

> PL była jakoś specjalnie zacofana i nietolerancyjna przed wybuchem 2WW?

Polska wtedy była wzorem cnót wszelakich, tolerancji, liderem
gospodarczym i zapleczem intelektualnym Europy...

Ja pierdziu... skąd wy się bierzecie?

> Wskaż kiedy to było?

Zajrzyj do podręcznika do historii.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

322. Data: 2017-06-25 17:26:23

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-06-25 o 16:48, Pszemol pisze:
> "Bytomir Kwasigroch" <b...@g...com> wrote in message
ps.com...

> Była bardzo tolerancyjna przed 2WW.

Rzeczywiście, bardzo tolerancyjna:
https://pl.wikipedia.org/wiki/Getto_%C5%82awkowe

> I potem przyszli Niemcy, wytłukli inteligencję

Która wcale nie była taka tolerancyjna, jak niektórym się wydaje.

Albo to co napisałeś, to był sarkazm (mam nadzieję :)), albo powinieneś
jednak trochę o tamtych czasach poczytać.

Pozdrawiam
Piotr

323. Data: 2017-06-25 17:29:56

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-06-25 o 17:03, andal pisze:

> jakbys sie nie wpierdalal to bys nie wiedzial ze religianci istnieja

Dobrze się czujesz?

Twój psychiatra podpisał klauzulę sumienia i dlatego ci się nie polepsza?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

324. Data: 2017-06-25 19:11:18

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-06-25 o 14:56, Pszemol pisze:

> Co to za brednie, Trybun? Szajba Ci odwaliła?
> Gdy ja kupuję chleb w piekarni to okradam piekarza według Ciebie?

Złodziejska karuzela zaczyna się dużo wcześniej niż Twoja wizyta w piekarni.

325. Data: 2017-06-25 19:14:34

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-06-25 o 15:44, Pszemol pisze:
> "Trybun" <c...@j...ru> wrote in message
>
> Wiesz co - za te tabliczki to podziękuj swoim kolegom co do lasu
> chodzą i bydło w lesie zostawiają... Ja chętnie bym takie tabliczki
> w swoim kawałku lasu postawił przy Ojcowskim Parku Narodowym
> najchętniej jeszcze ogrodził teren drutem kolczastym pod napięciem
> bo znajduję właśnie u siebie stosy butelek i inne nieczystości
> po nocnych libacjach gdzieś na polanie.

To co - sądzisz że zawłaszczanie dla siebie lasów to efekt strachu przed
śmieciarzami?

> Naczytał się propagandówki amerykańskich republikan, co to
> wyzysk robotnika obracają do góry nogami i nazywają robieniem
> miejsc pracy - normalnie trzeba ich po nogach całować chyba.

Nie wiem jak można żyć w takim a nie innym przeświadczeniu - że
kapitalista to dobro ludzkości.

> A jak ja ten las po ojcu odziedziczę to będziesz miał coś przeciwko?
> Bo ja osobiście nie musiałem na niego harować tylko tato harował?
> Weź sobie przemyśl swoją postawę, bo widać że deczko niedopracowana...

Jasne że Ci się nie należy w spadku, w ogóle "własność ziemi" to chory
pomysł. Różne ruchomości, lokale mieszkalne itp. - tak, ale nigdy ziemia
czy woda 'na własność".

> W tych krajach jakie wymieniłeś nie ma własności prywatnej?
> Nie ma dziedziczenia z pracujących/harujących przodków na
> korzystających z harówki potomków? Co Ty nie powiesz?
>
> A że dostęp do jeziora czy rzeki masz mieć to się zgadzamy - jest
> on zagwarantowany prawiem i powinieneś go egzekwować.

Nie, chodzi mi o to co ma się najbliżej do tego znienawidzonego przez
Chirona, Ikselkę itd - "komunizmu", - sprawiedliwa redystrybucja
dochodów państwa. To nie jest tak aby nie było prywaciarzy, chodzi tylko
o jak najbardziej sprawiedliwą redystrybucję dochodów społeczeństwa. O
to samo zresztą chodziło Marksowi w jego przemyśleniach. Natomiast
Chiron i s-ka komuną nazywają nie Szwecję a PRL która to miał jedne z
najgorszych wskaźników redystrybucji.

Tylko nie ma komu przestrzegać w kraju nad Wisłą prawa wodnego które
podobno ma mi gwarantować swobodny dostęp do wody.

P.S. tak z ciekawości - w czyim jeszcze imieniu piszesz per - " się
zgadzamy"?

326. Data: 2017-06-25 19:15:53

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-06-25 o 15:00, Pszemol pisze:
> "Trybun" <c...@j...ru> wrote in message

> No co za brednie. Odrzucasz humanizm i zupełnie niereligijne,
> świeckie zasady wypracowane przez filozofów starożytnych,
> którzy sami często byli ateistami.
>
> Kodeks karny danego państwa ma służyć całemu społeczeństwu
> a więc ludziom wszystkich wyznań, w tym bezwyznaniowym
> a więc nie może pochodzić z jakiejś jednej religii...
>
> Chiron najwyraźniej jest zwolennikiem prawa religijnego...
> Tak jak mówiłem - gdyby urodził się z Syrii to chodziłby
> z AK47 i domagał się aby wszyscy przestrzegali szaria.

Coś Ci się chyba pokićkało w czytniku, odpowiadasz Chironowi w moim poście.

> Kwestionujesz prawo spadku? Sugerujesz, że wszystko co wypracujesz
> za życia musisz oddać za darmo społeczeństwu i nie wolno Ci przekazać
> tego swoim własnym dzieciom w spadku??? Co to za komunistyczne
> brednie, Trybun?

Tak, dziedziczenie niewolników i życia z ich pracy to na pewno nie
projekt wg zamysłów Stwórcy. Ja też oczekuję sprawiedliwszego świata.

327. Data: 2017-06-25 19:16:45

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-06-25 o 15:03, Pszemol pisze:
> "Trybun" <c...@j...ru> wrote in message

> Używasz innej definicji kradzieży od tej standardowej.
> Uczciwie byłoby gdybyś ją wyjaśnił zanim będziesz te bzdury ogłaszał.

Ale ta z dekalogu to chyba nie ma w zamyśle czegoś tak błahego jak np
kradzież kieszonkowa, tylko zakaz w szerszym zakresie.

> A skąd pomysł czy to nie Twoje zaloty do tej mężatej blondynki
> nie zepchnęły jej na tory zdrady małżeńskiej? :-)

Zdrada małżeńska to chyba już inna para kaloszy. Na taką zdradę jest
inny punkt.

> :-)) dlaczego nie?

Są ludzie dla których wiara znaczy bardzo dużo, nieraz nawet wszystko.

328. Data: 2017-06-25 19:17:49

Od: Bytomir Kwasigroch <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

użytkownik Kviat napisał:
ła bardzo tolerancyjna przed 2WW.

> Rzeczywiście, bardzo tolerancyjna:
> https://pl.wikipedia.org/wiki/Getto_%C5%82awkowe

Miejsca nieparzyste, czyli pierwszy rząd:)

Przy jakim punkcie odniesienia PL była nietolerancyjna? Względem
czasów obecnych pewnie tak, względem innych państw z tamtego okresu -
raczej wątpię.

> Która wcale nie była taka tolerancyjna, jak niektórym się wydaje.

To samo j.w. ci nietolerancyjni profesorowie co ich wytłukli w akcji AN
byli nietolerancyjni, ale wg. jakiego punktu odniesienia?

Żydków na stołkach RP po 45r Czy niemców po 39r.

Dzięki bezpośredniej zdecydowanej interwencji ocalił miliony Żydów przed
zoologicznym polskim antysemityzmem, otwierając im drzwi dla niezoologicznego
niemieckiego antysemityzmu.
nonsensopedia A.H

> Albo to co napisałeś, to był sarkazm (mam nadzieję :)), albo powinieneś
> jednak trochę o tamtych czasach poczytać.

Może o przywilejach które mieli z nadania królewskiego?:)

329. Data: 2017-06-25 19:18:54

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-06-25 o 14:54, Pszemol pisze:
> "Trybun" <c...@j...ru> wrote in message

> Nasze własne gwałty są ok, Polak może gwałcić swoje polskie kobiety
> i XL to nie irytuje, ale Arabom wara od naszych kobiet - tylko my sami
> możemy je sobie gwałcić, pamiętaj! :-)

No nie wiem o co im tak właściwie chodzi - w kraju w którym jest
corocznie popełnianych tyle gwałtów - straszą mieszkańców/nki
dodatkowymi...

> Błędne rozumowanie. Ktoś może uważać że goszczenie nie niesie ryzyka
> a jednocześnie samemu nie mieć warunków mieszkaniowych i wolnego
> żadnego łóżka.

Weź coś zrób z tym czytnikiem i nie odpowiadaj osobom trzecim w
odpowiedzi na mój post.

> Dokładnie zgadzam się. Udowodniliśmy że tylko umiemy korzystać
> ze wspólnoty Unijnej a gdy trzeba wnieść swój wkład to wypieliśmy d*pę.

I o nic innego przecie nie chodzi jak o europejską solidarność.

330. Data: 2017-06-25 19:19:14

Od: Bytomir Kwasigroch <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

profesorowie co ich wytłukli w akcji AN

Akcji AB oczywiście.

Osobowosc autorytarna
byli zdrajcami narodu plującymi na Polskę walczącą
Bycie ostatnim
Strzały padły pod Notre Dame - panika w Paryżu
futurologia