Re: Ryż smażony po chińsku

From: "Grzesiacz" <g...@m...pl>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Re: Ryż smażony po chińsku
Date: Fri, 2 Oct 2009 01:58:54 +0200

news:ha28i4$9j9$1@atlantis.news.neostrada.pl...
>W Usenecie Grzesiacz <g...@m...pl> tak oto plecie:

> Nie ma to jak być skrupulatnym i dokładnym. Zwłaszcza w kuchni.

IMO podawanie czau przygotowania, to jeden z wiekszych bezsensów.

Jeżeli chcemy przygotowac jakąś potrawę, to musimy sobie wyobrazić jak
trzeba ją przygotować, czyli co musimy zrobić i w jaki sposób, jak ta
potrawa będzie wyglądała, jak smakowała, co możemy dodac, z czego
zrezygnować, jak długo ją gotować/dusić/smażyć. To, że ktoś poda 15 czy 40
minut na tę samą potrawę nie będzie błędem ani rzeczą wprowadzającą w błąd.
Wszzak każdy przygotowuje i gotuje w sobie własciwy sposób. Ale jak ktoś
podaje jakiś przepis, podaje czas przygotowania (nieskładnie), a potem trafi
sie jakis kuchenny "szczypiorek", który postanowił zrobic coś po raz
pierwszy ścisle trzymając sie przepisu, to efekty tego gotowania moga byc
różne.
pzdr
Grzesiacz