Re: Są darze i są daże. A także sondaże.

From: tren R <t...@p...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Są darze i są daże. A także sondaże.
Date: Mon, 05 Nov 2007 23:59:56 +0100

michal pisze:

> To się zgadza, ale ten wpływ nie jest demoniczny. Nie doceniasz
> zmieniajacych się warunków ekonomiczych, edukacyjnych, zwyczajowych,
> zmieniającej się mody (tej ideologicznej też), nawet technologii. Twói
> rodzice tez chodzili do szkół komunistycznych i nie ma to żadnego
> związku z Twoimi poglądami w żadnej dziedzinie. Te poglądy kształtujesz
> sobie z innych źródeł niz rodzinne.

mylisz się zasadniczo. związek miedzy poglądami rodziców a ich dzieci
jest zasadniczy. nie zawsze i wszędzie, ale jest to reguła ogólna.

> To samo, co wyżej. Śmiem twierdzić nawet, że tak powinno być. Zawsze do
> załatwienia czegoś trudnego szuka się odpowiedniego człowieka po linii
> znajomości, rodziny czy wzajemnych uprzejmości. Coś jest zawsze za coś.
> Jak ktoś tego nie rozumie, to naturalne zjawisko społeczne nazywa
> kolesiostwem.

są trzy rodzaje prawdy, powyższe stwierdzenie kwalifikuje się do tego
ostatniego. coś za coś powiadasz - mam rozumieć, że manus manum lavat?

> Tej przyszłej mam nadzieję. Przepraszam, czy mam podjąć jakieś badania
> specjalnie dla Ciebie?

albo mamy fakty albo insynuacje - zdecyduj się. jeśli są to insynuacje -
udowodnij. pytałem, przypomnę, o właścicieli sondażowni i ich
ewentualne, jak to nazywasz "załatwienia czegoś trudnego szuka się

masz prawo się mylić :)

--
http://smutki.patrz.pl/
http://psphome.dhtml.pl/