Re: Siedźcie w domach, PROSZĘ.

From: gazebo <g...@j...com>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Siedźcie w domach, PROSZĘ.
Date: Mon, 16 Mar 2020 19:13:55 +0000

W dniu 16/03/2020 o 18:41, Sylvio Balconetti pisze:
> [...]
13487131437

> A wiec zostaje Gibraltar. Cieplo, taka mala Brytania, choc ruch
> prawostronny (lepiej zaparkowac przed granica), a na gorze zabawne malpy
> (trzeba uwazac, bo kradna okulary, torebki, kapelusze). Polecam!

:) w zasadzie zwierzeta mnie lubia, inaczej mowiac wykorzystuja mnie,
idealne miejsce, koty? to moje ulubione po wezach, w zasadzie moglbym
byc globtroterem tylko te die Granze, a serio, ten lew co mi otarl bude
w samochodzie, cos mi sie zdaje, ze bez samochodu byloby inaczej, tak
twarza w pysk, zadne safari angielskie tylko oczy w oczy

--
gazebo