Siedźcie w domach, PROSZĘ.

21. Data: 2020-03-16 16:25:27

Temat: Re: Siedźcie w domach, PROSZĘ.
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trybun <L...@j...cb> wrote:
> [...]
0784839&id=102705994695678&_rdr

ji-o-przemycie-luskowcow-do-chin-i-sposobach-ich-sas
iadow-na/nv27h2y

> Nie ma czasu na zaglądanie pod linki, jednak konkluzja jest jedna -
> obecni lekarze i decydenci to zgraja patałachów bądź są to ludzi ze złą
> wolą. Dlaczego tak  skrzętnie unikają oczywistej prawdy co do
> skutecznego (i jedynego) lekarstwa na grypę.. Tym lekarstwem jest mocny
> alkohol. Nie zliczę ile to już razy pozwolił mi uniknąć grypy polski
> spirytus ew serbska śliwowica.

Nie wiesz, o czym piszesz - o oby tak pozostało.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

22. Data: 2020-03-16 16:27:51

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sylvio Balconetti <s...@i...invalid> wrote:

> Ktos mi radzi, zeby schowac sie w piwnicy i pedzic bimber. Nawyk z PRL-u.
> U nas katastrofa, sklepy spozywcze, supermarkety, apteki, drogerie,
> banki, stacje benzynowe, optycy maja pracowac (markety nawet dluzej i
> tez w niedziele). Niestety sauny, plywalnie, kluby, dyskoteki i burdele
> zamkna. Duza szansa dla online handlu, drive-ins, tindera itp.
>
> Jak bedzie pogoda, to pojde w teren, a jak nie, to cwiczyc.
>
> https://www.flickr.com/photos/zabajawa/albums/721577
13487131437

Ja mam okoliczne lasy i łąki tylko dla siebie. W domu siedzieć nie będę.
Nie ma to jak sielsko-anielsko.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

23. Data: 2020-03-16 16:30:01

Od: Sylvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

13487131437

> jak sie nie obruszysz na to samo wychodzi, benzyna tez spozywcza?

Slyszalem, ze kiedys dzieciom dawano benzyne przeciw robakom. A ta
normalna (E10) i diesel ciagle tanieja. Putin, Maduro i szejkowie musza
sie cieszyc? ;-)

Btw. Radzilem niedawno zaniepokojonym znajomym ze wzgledu na wiek i
schorzenia, ze najbezpieczniejsze strony w poblizu, gdzie nie ma lub sa
pojedyncze przypadki, to Watykan, Grenlandia, Gibraltar, Szpicbergen, a
troche dalej mamy Mongolie i Syrie. San Escobar tez chyba jest
bezpieczny? :-)

https://www.worldometers.info/coronavirus/

--
Wodan akbar und Alaaf Aleikum!

/\_/\
( o o )
==_Y_==
`-'

saluto
SB dr angelologii apokryficznej

https://pokazywarka.pl/ibq71l/
????????????????
"Andrzej Duda jest erudytą, jemu miód z ust kapie, on ma pyłek
kwiatowy na ustach. Doskonale potrafi dobierać słowa bez kartki i
natychmiast może mówić godzinami i chyba takiego powinniśmy mieć
prezydenta" (król remiz Sławomir Świerzyński)

24. Data: 2020-03-16 19:00:44

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 16/03/2020 o 15:30, Sylvio Balconetti pisze:

> [...]
> pojedyncze przypadki, to Watykan, Grenlandia, Gibraltar, Szpicbergen, a
> troche dalej mamy Mongolie i Syrie. San Escobar tez chyba jest

do Watykanu mnie nie wpuszcza, no ale zimna az tak sie boje

--
gazebo

25. Data: 2020-03-16 19:41:13

Od: Sylvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 16.03.20 um 19:00 schrieb gazebo:

13487131437

> do Watykanu mnie nie wpuszcza, no ale zimna az tak sie boje

A wiec zostaje Gibraltar. Cieplo, taka mala Brytania, choc ruch
prawostronny (lepiej zaparkowac przed granica), a na gorze zabawne malpy
(trzeba uwazac, bo kradna okulary, torebki, kapelusze). Polecam!

26. Data: 2020-03-16 20:13:55

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 16/03/2020 o 18:41, Sylvio Balconetti pisze:

> [...]
> prawostronny (lepiej zaparkowac przed granica), a na gorze zabawne malpy
> (trzeba uwazac, bo kradna okulary, torebki, kapelusze). Polecam!

:) w zasadzie zwierzeta mnie lubia, inaczej mowiac wykorzystuja mnie,
idealne miejsce, koty? to moje ulubione po wezach, w zasadzie moglbym
byc globtroterem tylko te die Granze, a serio, ten lew co mi otarl bude
w samochodzie, cos mi sie zdaje, ze bez samochodu byloby inaczej, tak
twarza w pysk, zadne safari angielskie tylko oczy w oczy

--
gazebo

27. Data: 2020-03-16 21:09:37

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

https://zapodaj.net/e3a1c7c68141c.jpg.html

--
gazebo

28. Data: 2020-03-16 23:50:57

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

bardzo dobre, PYtanie, TO GDzie SIe chowasz?
---
W Duchu i Prawdzie tu, a jak trzeba bedzie to w Niebie tam ;P

29. Data: 2020-03-17 09:01:16

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 16/03/2020 o 22:50, m...@g...com pisze:

> bardzo dobre, PYtanie, TO GDzie SIe chowasz?
> ---
> W Duchu i Prawdzie tu, a jak trzeba bedzie to w Niebie tam ;P

w NIEbie nie polecam

--
gazebo

30. Data: 2020-03-17 11:01:47

Od: Trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 16.03.2020 o 14:52, m...@g...com pisze:
> [...]
> mowy o jakimś rozpijaniu, choć oczywiście że im więcej tym lepiej, ale z
> reguły gdy zaczyna łamać w kościach wystarczy szklanka mocnej gorzały i
> do łóżka, rano wychodzisz spod pierzyny i pozostaje zapytać - grypa, a
> co to takiego?.. A tu ci wymyślają - "szczepionka będzie najszybciej za
> półtora roku"..
> ---
> Ale to nie kwestia wudy co wygrzania siem z rozszerzonymi naczynmi wiec
> i wyPOcenia. Sauna rownie dobra a efektow ubocznych zatrucia brak.
> W koncu alkohole to trucizny jakkolwiek nie patrzec.

Wóda pozwala lepiej się wygrzać. Na każdą infekcję  wóda to lekarstwo.

Kviat widzów TVN ?
PSALM 91(90) O Bożej opiece...
Zestarzeliśmy się ?
A gdzie antyszczepieńkowcy?