Re: Smieciowe jedzenie. Troche OT

Data: 2005-01-30 20:13:49
Temat: Re: Smieciowe jedzenie. Troche OT
Od: "eM eL" <badbatz99@hotmailCUT_THIS_OUT.com>

JerzyN" <N0,007,SPAM@megapolis.pl> wrote in message
news:ctjc82$mdk$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Poproszę o to o czym nie wiem, poczytam zgodnie z sugestią.
> [Czasami patrzę na swoją żonę miłośniczkę słonecznych promieni jeszcze
> parę lat temu]
> Słyszałeś coś o raku skóry lub innych przypadłościach białego człowieka?
> ;-)

Poczytaj, poczytaj, bo mieszasz groch z kapusta bez ladu i skladu.
Polecam np. strony NIH (Narodowego Instututu Zdrowia USA) tu
http://ods.od.nih.gov/factsheets/vitamind.asp
(szczegolnie "Sun exposure" i "Vitamin D and cancer" ) Jest to znakomite zrodlo,
calkowicie wyzute z subiektywizmu, z odnosnikami bibliograficznymi.

No i w dodatku do slonca - stek z lososia (byle nie zameczony na smierc w masle) i
pare lyczkow tranu na deserek :-)))