Re: Sokowirówka vs sokownik

Data: 2007-08-02 19:30:59
Temat: Re: Sokowirówka vs sokownik
Od: pw <p...@o...pl>

czeremcha pisze:
> Sokowirówka - surowe soki z miękkich owoców.
>
> Sokownik - pasteryzowane soki z wszelkich owoców.
>
> I teraz sobie wybierz, co ci bardziej pasuje.

Nie potrafię wybrać. Sokownik mógłby być git, ale czytałem, że powstają
w nim kompotowate soki, ponieważ parująca woda dostaje się do owoców.
Dlatego pomyślałem o sokowirówce, ale nie wiem, czy ona nie ma z kolei
jakichś swoich cech powodujących, że niekoniecznie będzie się nadawać do
produkcji butelkowanych soków. Liczę na jakieś głębsze porównanie :)

Pozdrawiam
pw