Re: Suszone pomidory - gdzie kupic ?

From: Sabina <g...@t...poczta.onet.pl>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Re: Suszone pomidory - gdzie kupic ?
Date: Tue, 12 Jul 2005 02:47:00 +0200
Sender: redsawigru@uzytkownicy_idg

On Mon, 11 Jul 2005 08:38:27 +0200, "maciej debski"
<mac@not_for_spammers.tv> wrote:

>suszone z oliwy je się od razu, suszone suszone (tak naprawdę nie sš całkiem
>suche)

Bez oliwy tez mozna pogryzc :) Mialam szczescie probowac takich swiezo
ususzonych pod Sycylijskim sloncem... marzenie :)

>acha, suszone włoskie smakujš jednak inaczej niż z piekarnika.

Kiedys tu Dario chyba namowil mnie na suszenie pod naszym sloncem.
Nawet to wyszlo, tylko troche to trwalo i denerwowalam sie czy muchy
siadac nie beda. Teraz mamy takie piekne slonce, ze poszloby to, ale
do sezonu na dobre tanie pomidory trzeba chyba troche poczekac.
Mysle ze moznaby zastosowac technike laczona - troche piekarnika,
troche slonca, tylko nie wiem w jakiej kolejnosci lepiej, mysle ze
najpierw na slonce, potem dosuszyc w piekarniku.

Acha, oryginalnie to sie te pomidory suszy przekrojone w poprzek na
pol (przynajmniej ja znam taka metode), ale mysle ze jak na mniejsze
kawalki to wieksza szansa ze to u nas wyjdzie.

--
Sabina