Strona główna Grupy pl.sci.psychologia "Święty" tata z Jastrzębia podpalaczem-zabójcą swojej rodziny? Re: "Święty" tata z Jastrzębia podpalaczem-zabójcą swojej rodziny?

Re: "Święty" tata z Jastrzębia podpalaczem-zabójcą swojej rodziny?

Data: 2014-04-07 11:15:55
Temat: Re: "Święty" tata z Jastrzębia podpalaczem-zabójcą swojej rodziny?
Od: ikka <i...@n...pl>

On 05.04.2014 22:27, m...@g...com wrote:
> [...]
Podczas zleconych w ich ramach badań, przeprowadzonych w warunkach ambulatoryjnych,
biegli uznali go za niepoczytalnego."

3172,Podejrzany_o_podpalenie_Dariusz_P__uznany_wczes
niej.html

> ... a ot tak sobie bezrefleksyjnie wkleiłem
> uzupełnienie wątku faktami w temacie grupy ;)
> Swoją drogą właśnie w ramach uprzedzającego
> POtwierdzenia twojej POwyzszej konstatacji.
> W sumie to wszak oczywiste. Choć również inne okoliczności
> i możliwe konteksty należałoby może brać POd uwagę.
> Np. wrobienie go w ów mord przez dość mocno finansowo stratnych,
> z zemsty na zabezpieczonym swoją orzeczoną niepoczytalnością
> i koscielnoscią spryciarzu.
> POnoć jego dobry znajomy PO fakcie skonstatował że ów
> "modlił się pod figurą, a diabła miał za skórą"...
> [...]

diabła? myślisz, że ów diabeł ma jakieś większe moce niż jednorożce i
zeus?
tak, wiem, facet w fajnej czapce wam powiedział, że ma :)

--
"wszyscy powinni przeczytać biblię, potrzebujemy więcej ateistów"