Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: "miranka" <a...@m...pl>
Newsgroups: pl.soc.dzieci.starsze
Subject: Re: Syn nie chce chodzić do szk. muzycznej
Date: Sun, 30 Sep 2007 20:23:58 +0200
Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
Lines: 35
Message-ID: <fdopjv$5ui$1@inews.gazeta.pl>
References: <1...@k...googlegroups.com>
<46fe5271$1@news.home.net.pl> <fdmip1$fb1$2@atlantis.news.tpi.pl>
<fdmm93$id7$1@inews.gazeta.pl> <fdoeoh$ff7$1@nemesis.news.tpi.pl>
<fdogh3$sh3$1@inews.gazeta.pl> <fdokej$suu$1@atlantis.news.tpi.pl>
<fdolep$i5b$1@inews.gazeta.pl> <fdolpu$3vj$1@atlantis.news.tpi.pl>
NNTP-Posting-Host: 207-bem-19.acn.waw.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1191176639 6098 85.222.10.207 (30 Sep 2007 18:23:59 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Sun, 30 Sep 2007 18:23:59 +0000 (UTC)
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1896
X-Priority: 3
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1807
X-User: annaw
X-MSMail-Priority: Normal
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.dzieci.starsze:30774
Ukryj nagłówki
"Lolalny Lemur" <s...@n...o2.pl> wrote in message
news:fdolpu$3vj$1@atlantis.news.tpi.pl...
> miranka pisze:
>
> > To Ty, a inni, zwłaszcza małolaty, działają inaczej, inne mają motywy,
inne
> > wzorce. Ty podchodzisz do muzyki profesjonalnie, ale nie wszyscy tak
muszą.
> > Ja mogłabym Ci zrobić bardzo długi wykład, jak skutecznie nauczyć się
języka
> > obcego. Też bym Ci nie dała momentu wytchnienia i WIEM, że bym Cię go
> > nauczyła,
>
> Zrób to a Cię ozłocę. Mam czas do maja ;)
Za mało. Zdążysz opanować zaledwie podstawy, i efekty będą takie sobie. Do
osiągnięcia minimum na średnim poziomie potrzebujesz 600 godzin zegarowych
z nauczycielem (bardzo intensywnie, świadomie przepracowanych) i 600 godzin
pracy własnej (równie intensywnej).
>
> > a Ty mi na to powiesz, że nie chcesz aż tyle pary w to wkładać, bo
> > nie widzisz powodu. Że wystarczy Ci parę słów, i parę wyrażeń, żeby się
> > dogadać.
>
> Widzisz ja nie bardzo w ogóle rozumiem cos takiego. Albo sie uczysz albo
> nie - nie ma pośrodku "trochę się uczę"
Na początku trochę, a jak złapię bakcyla i mnie wciągnie, to przechodzę na
tryb bardziej intensywnej pracy. Jak mnie nie wciągnie, to zostawiam, ale
uczę się dalej powolutku nie oczekując cudu. Te dzieci, o których tu mowa,
są na etapie sprawdzania, czy złapią muzycznego bakcyla czy nie, a Ty chcesz
im wmówić, że JUŻ złapały. A przecież to one same wiedzą najlepiej.
Anka
|