Re: Syrop glukozowo-fruktozowy

Data: 2016-03-20 11:54:59
Temat: Re: Syrop glukozowo-fruktozowy
Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

krys pisze:

> Świat nie kończy się na wielkim mieście.

Nie kończy się ani nie zaczyna. Jednak jego wielkość i różnorodność
ułatwia zrozumienie, że to nie tak, że ktoś się uwziął aby wykończyć
renety i malinówki. Nawet nie tak, że się uwziął na ludzi w małych
miasteczkach, chce im zrobić na złość, lepsze jabłka sprzedają
wyłącznie na tajnych wielkomiejskich targowiskach. Sprzedawca też
człowiek, chce życ i zarobić. Sprzedaje to, co ludzie chcą kupować.

> Tego drugiego byś nie kupił - małe toto, niewyględne. Ale za to smaczne.

A nazwę taką otrzymało z przekory, gdy sadownik ujrzał, co to też za
odmianę udało mu się tym razem wyhodować?

Jarek

--
żeby w takim mieście małym,
wołać wśród tych much, w upale,