Re: Szkodliwe pralki

Data: 2017-04-29 08:57:49
Temat: Re: Szkodliwe pralki
Od: Ikselka <i...@g...pl>

Animka <a...@t...wp.pl> wrote:

> Ona pisała, że starsze ręczniki mają zarazki i trzeba je wyrzucić po
> 3-ch latach i kupić nowe. Tak jakby nie pomyślała, że to sie pierze!

I wygotowuje.
Ja zawsze wygotowuję po tzw. gościach, a te "po nas" też od czasu do czasu.
Gdy dzieci były małe, to gotowałam ręczniki i pościel przy każdym praniu -
ze względu na bezpieczeństwo dzieci.

> Też mam od dawna ręczniki, które są super, bo kiedyś wykonywano je
> porządniej. Wiele z tych nowych już wyrzuciłam , bo cienkie i wygłądały
> wkrótce jak ....

... ściery :-)

> Mam ze 2, które pralka mi po bokach postrzępila, ale mam maszynę do
> szycia i na nowo podrębilam je.

U mnie teraz któryś się zaczyna strzępić, a raczej odpruwa się obrąbek -
podszyję i ręcznik będzie jak nowy.

przyjaciół. Oto luksus według Epikura." F. Nietzsche.