Re: Szynka świąteczna z Biedronki

Subject: Re: Szynka świąteczna z Biedronki
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
From: Animka <a...@t...wp.pl>
Date: Sat, 17 Dec 2016 23:52:44 +0100

W dniu 2016-12-17 o 22:42, Ikselka pisze:

> Nie potrafię nicnierobić, a poza tym nikt nie zrobi tak dobrze jak ja 3-)
Ja też nie potrafię nic nie robić, ale jak usiądę przy komputerze to nie
chce mi się wstać.
Lubiłam sprzątać mieszkanie, nawet sufity i kaloryfery malowałam,
tapetowałam ściany w pokoj,przerobiłam starą komódkę z pracy (kupiłam za
10 zł) na wyglądającą jak nowa, tapicerowałyśmy z córka krzesła (nie
trzeba było kupować nowych), uszyłam firanki i zasłony itd, itd. Do
gotowania nie mam drygu niestety. Robię po prostu to co muszę. Chce mi
sie ciasta, piekę, zachciało mi się konfitury z wiśni zrobiłam. Wszystko
w miarę potrzeb sił i chęci.
Gotować nie lubiłam, ale jak się przestało chodzić do mamusi na obiadki
(mieszkała niedaleko, już nie żyje) to już trzeba było gotować obiady.
> Zakupy fajne, nie pożałujesz. Uprawiasz trekking? Ja trochę nordic
> walking, ostatnio mniej, ale wracam od jutra do tego.
> Nie noszę siatek, bo nie mam ŻADNEGO sklepu pod nosem - najbliższy sklep
> wiejski mam 2 km od domu, w dodatku w przeciwnym kierunku niż miasto, no i
> nie kupię w nim wszystkiego, czego potrzebuję, czasem kupię więc tylko
> chleb, gdy braknie, a wtedy robię sobie spacer z plecaczkiem. Zakupy robię
> tylko duże, albo w moim mieście wojewódzkim, albo w gminnym, jeżdżąc tam i
> siam samochodem.
To siatek z zakupami nie targasz. U mnie od przystanku autobusowego do
domu też nie jest blisko. Kawałek trzeba iść.

W wojewódzkim w sklepach są wózki, a w gminnym parking na rynku, a tuż
przy nim wszystkie potrzebne sklepy koło siebie, więc po prostu
sukcesywnie chodzę i wrzucam do samochodu to, co kupiłam :-)
> No a jaki problem wyjść ponownie - bez?
Teraz zimno. Może w przyszłym roku.
Chciałam zatańczyć cancana, ale podskoczyć już nie mogę i już chyba nie
podskoczę. Do autobusu nie podbiegnę i po prostu szlag mnie już trafia.
Nie wiem jak bedę chodziła jak będzie ślisko. Boję się. Ta operacja
stawu odcisnęła na mnie piętno na chyba już całe życie. Parę lat temu
jeszcze szalalam na łyżwach na Torze Łyżwiarskim. Teraz to już nici z
wszystkiego co najbardziej lubiłam.
Łażenie z kijkami jest dla mnie głupie.
> Za domem mam park, ale nie bedę latala po parku.

> Zgroza po prostu. Takie warunki mieć i nie skorzystać!
Nie lubię bez sensu gdzieś łazić.
> A ja, zamiast jeździć samochodem po jajka i mleko, zacznę chodzić z kijkami
> i plecakiem - idzie się piękną trasą ponad pół godz. w jedną stronę. Po
> fazie aerobowej (intensywny marsz bez obciążenia) powrót z
> kilkukilogramowym obciążeniem będę traktować jako fazę anaerobową :-))
Fajnie, ale szybko Ci się to znudzi.

--
animka