Margaryny antycholesterolowe

111. Data: 2018-06-16 11:32:07

Temat: Re: Margaryny antycholesterolowe
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trybun <c...@j...ru> wrote:

> No tak, ale wtedy bym nie pytał na grupie.

No pewnie, ale czemu po prostu nie spytasz producenta, na jakiej podstawie
reklamuje swoj produkt jako obniżający poziom cholesterolu? Czemu pytasz
tu, kiedy lepiej u źródła. Podadzą Ci wyniki badań, kto i kiedy prowadził
itd. ?

--
XL

112. Data: 2018-06-19 12:49:40

Temat: Re: TRYBUNOWI Re: Margaryny antycholesterolowe
Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-06-16 o 11:16, XL pisze:

> Ale z apetytem na osobiście cyklicznie pieczony tort bezowy - może się
> udać...
>
> Kiedyś ?

Wbrew temu co niektórzy mówią do skutecznego odchudzania nie potrzeba
jakichś wielkich wyrzeczeń. Także i tort to nie jakiś temat tabu dla
puszystych. Już od ponad 10 lat trzymam wagę i wcale nie muszę patrzę
łakomym okiem na coś na co nie mogę sobie pozwolić. 8-)

113. Data: 2018-06-19 12:50:06

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-06-16 o 11:18, XL pisze:

> Chodziło mi o asekurancki schemat postępowania lekarzy - nie o rodzaj
> jedzenia.

Jeżeli porównamy ich zalecenia to żadna asekuracja a wręcz odwrotność
tego co zaleca dr Kwaśniewski.

114. Data: 2018-06-19 12:51:11

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-06-16 o 11:25, XL pisze:

> Jest. Ich producent właśnie za tym podążył. A raczej przed. WYPRZEDZIŁ
> typowe rozumowanie potencjalnego klienta - takie jak wyżej przedstawiasz.
> Bo reczę, że żadnymi badaniami się nie podeprze.

Piszą o "klinicznie udowodnionej skuteczności".

> Sprytne, nie?
> :-))

Nie, nie mamy prawa tak mówić skoro osobiście nie wypróbowaliśmy.
Rozumiem naciągaczy sprzedających kit za niską cenę, natomiast wysokie
ceny z pewnością do czegoś zobowiązują.

115. Data: 2018-06-19 12:52:11

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-06-16 o 11:32, XL pisze:

> [...]
> tu, kiedy lepiej u źródła. Podadzą Ci wyniki badań, kto i kiedy prowadził

No niby słusznie, jednak kilka takich czy innych opinii praktyków lepiej
rozświetli sytuację niż odpowiedź producenta. Tak właściwie to chyba
naiwnością by było oczekiwać rzetelnej odpowiedzi od producenta.

116. Data: 2018-06-19 13:33:39

Od: "Stokrotka" <o...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jeżeli porównamy ich zalecenia to żadna asekuracja a wręcz odwrotność tego
> co zaleca dr Kwaśniewski.

Zapomniałeś, że 3/4 z tego konowalskiego światka,
siejąc propagandę wrogą naturalnemu jadłospisowi człowieka
sama zajada się golonką.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

117. Data: 2018-06-19 13:47:07

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trybun <c...@j...ru> wrote:

> Jeżeli porównamy ich zalecenia to żadna asekuracja a wręcz odwrotność
> tego co zaleca dr Kwaśniewski.

No właśnie! Odwrotność. Ucieczka. Asekuracja.

--
XL

118. Data: 2018-06-19 13:47:07

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trybun <c...@j...ru> wrote:

> [...]
> puszystych. Już od ponad 10 lat trzymam wagę i wcale nie muszę patrzę
> łakomym okiem na coś na co nie mogę sobie pozwolić. 8-)

A ile zjadasz tego, na co nie możesz... ?
?

--
XL

119. Data: 2018-06-19 15:30:53

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trybun <c...@j...ru> wrote:

> Piszą o "klinicznie udowodnionej skuteczności".

Aha. Ja jednak w takich deklaracjach lubię jednak mieć napisane,
któroklinicznie.

> Nie, nie mamy prawa tak mówić skoro osobiście nie wypróbowaliśmy.
> Rozumiem naciągaczy sprzedających kit za niską cenę, natomiast wysokie
> ceny z pewnością do czegoś zobowiązują.

Do dokładnie niczego.

--
XL

120. Data: 2018-06-20 10:28:28

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-06-19 o 13:47, XL pisze:

> A ile zjadasz tego, na co nie możesz... ?
> ?

Mogę, i pozwalam sobie na wszystko:-P. Oczywiście mam na myśli wartości
jakościowe a nie ilościowe.

Bitki wołowe
Co w foliowanych sałatach piszczy?
sok z buraków