Re: Tak kończą kobiety w państwach wyznaniowych

Data: 2018-10-13 16:01:35
Temat: Re: Tak kończą kobiety w państwach wyznaniowych
Od: Kviat

W dniu 2018-10-13 o 14:51, XL pisze:

> Miło, że to zauważasz.

Trudno tego nie zauważyć :):)

> Może wreszcie zrozumiesz, że nie da się NAS
> lekceważyć.

Gdybyś uczyła się historii, to wiedziałabyś, że głupców się nie lekceważy.
A że jedną z form zwalczania głupoty jest jej wyśmiewanie... no cóż,
masz pecha :)

> Tego, jak można być tak durnym twierdząc, że NIE MA edukacji.

No przecież jest, sam podałem linki niżej, tyle że wciąż za mało, bo
religianci protestują.
Czego znowu nie rozumiesz?

a-z-roku-na-rok/ar/10447310

> No to zdecyduj

No i sama widzisz, że dzięki edukacji jest mniej.

> Zamiast RODZINY, panie lewak.
> Zamiast RODZINY. Którą chcecie rozpieprzyć.

Bredzisz.
Przeciętna matka (o ojcu ministrancie z litości nie wspominając) ze wsi,
która o ginekologu wie tyle ile usłyszała od koleżanki z miasta, nie
jest w stanie czegokolwiek dziecku przekazać. A już tym bardziej, że w
ogóle "o tych sprawach" w religianckich rodzinach się nie rozmawia, bo
to grzech i idzie się za to do piekła.

W linkach które ci podałem możesz wyczytać, że młodociane ciąże są
często "dziedziczne". Nie bez powodu.

> Edukacji seksualnej nie nabywa się w szkole, 45 minut w tygodniu, od
> dzwonka do dzwonka.

I to dlatego trzeba zwiększyć ilość religii?

> Edukacja seksualna to sprawa KULTUROWA.

Edukacja seksualna, jak sama nazwa wskazuje, to edukacja.

> A wy, lewacy, mówicie dziewczynom pozbawionym właściwych wzorców, że
> zamiast się szanować mają się ,,udostępniać"

Bredzisz. Jest dokładnie odwrotnie.
To religianci tak mówią. Kobiety mają się udostępniać na życzenie samca,
bo po to właśnie je panbuk stworzył. I taki wzorzec kościół ryje
dzieciom w głowach już na lekcjach religii.

Gorzej... nawet w publicznej TVpis
https://natemat.pl/251027,kim-jest-ksiadz-stanislaw-
jurczuk-seksistowski-komentarz-u-jaworowicz

>- bo istnieje antykoncepcja.

I to was religiantów najbardziej boli :)
Ze kobieta w końcu ma prawo do własnej decyzji.

> Tabletka (przed lub po) - to wasze dla nich remedium na efekty ich
> upodlenia.

Nie. To remedium np. na gwałt. To gwałciciel jest podły, a nie zgwałcona
kobieta. Wy religianci macie tak zryte banie, że nawet dobra od zła nie
potraficie odróżnić.

I zapomniałaś wspomnieć, że w ciążę kobieta zwykle nie zachodzi
samodzielnie... Więc skoro ta "podła" kobieta zaszła w ciążę, to pewnie
przy pomocy boskiego palca.

> Spojrz na ulice miast i modę - dziewczyny ubierają się jak lafiryndy,

I ty piszesz, że jesteś przeciwniczką islamu? Ha ha ha!
A co, w burkach mają chodzić?

Gówno cię powinno obchodzić, jak kto się ubiera.
Tylko stare zdewociałe lafiryndy się oburzają. Z zazdrości, że same tak
nie mogą.

> chłopcy uważają je za towar do wzięcia (w przenośni i dosłownie).

Bo tak zostali wychowani przez religiantów. W kościele uczą, że kobieta
to towar dla faceda dany im przez panbuka.

> To jest
> efekt lewackiej ,,edukacji" - być dziewicą to dziś wstyd!

Bredzisz. Edukacja seksualna polega na tym, żeby nauczyć chłopców, że
kobieta to człowiek, a nie kawałek mięsa rzucony im przez panbuka do posług.
A to, jak chodzą ubrane czy chodzą nieubrane nie ma kompletnie znaczenia.
To tylko w zrytych religianckich głowach nagość kojarzy się wyłącznie z
seksem.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr