Tatar z kurczaka

31. Data: 2016-08-23 08:41:19

Temat: Re: Tatar z kurczaka
Od: stefan <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-08-23 o 01:12, Animka pisze:
> W dniu 2016-08-23 o 00:52, Ikselka pisze:

> Ja bym taką krówke po mordce całowała i gadala do niej :-)

Jak w wakacje wyprowadzałem krowy i cielaka (zaznaczam że to był
cielak!) od ciotek na pastwisko to krowy sie palowało a cielaczek na
lekkim łańcuszku tam gdzie najlepsze trawy, zioła, kwiaty i czułe
gadanie: jedz, bycuś, jedz bo musisz urosnąć zanim wakacje się skończą i
wrócimy do Krakowa... Pomagało... :)Bycuś urósł, dostał w łeb i jechał z
nami do miasta:)
pozdr
Stefan

---
Avast.

32. Data: 2016-08-23 10:47:12

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

stefan <s...@w...pl> wrote:

> [...]
> gadanie: jedz, bycuś, jedz bo musisz urosnąć zanim wakacje się skończą i
> wrócimy do Krakowa... Pomagało... :)Bycuś urósł, dostał w łeb i jechał z

No nieeeeeeeeeeee, jesteś okhhhhhhhopnyyyyyyy :-(

--
XL

33. Data: 2016-08-24 22:43:52

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-08-23 o 01:43, Ikselka pisze:
> No taki mam zamiar - o ile mi się marzenie o dżersejce spełni :-))

Tego nie rozumiem :-(
> Na razie mam psa, bernusia - morduchnę przenajsłodszą, chociaż zupełnie
> niejadalną z racji mej miłosci do niej :-))
Moja mądrości kochana leąy na psim cmentarzu. 3 papugi też tam
pochowałam, ale już po cichu, robiąc dołek w ziemii przy pomniczku.
Nie chcę już żadnych zwierząt w domu, bo jak umrą to ja umieram razem z
nimi.

--
animka

34. Data: 2016-08-24 22:45:57

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-08-23 o 10:47, Ikselka pisze:

> No nieeeeeeeeeeee, jesteś okhhhhhhhopnyyyyyyy :-(

Na dodatek sadysta.

--
animka

35. Data: 2016-08-24 23:36:56

Od: stefan <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-08-24 o 22:45, Animka pisze:

> Na dodatek sadysta.

Jaki sadysta, nigdy żadnego sadu nie miałem :)
No, razem z kolegami z osiedla byliśmy cichymi wspólnikami siostrzyczek
które miały sadek i ogród, ale one nas wcale nie lubiły i nie chciały
się dzielić, chociaż Ewangelia... :)
pozdr
Stefan

36. Data: 2016-08-24 23:40:39

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 24 Aug 2016 22:43:52 +0200, Animka napisał(a):

> Tego nie rozumiem :-(

No bo wiesz, kupić krówkę niby najprościej, tylko co dalej? A tu najpierw
trzeba się do tego przygotować - obórkę zbudować, łączkę ogrodzić,
pomyśleć, kto się krówką zajmie, gdy wyjadę. No i samo dojenie raniutko -
musiałabym chyba rewolucję przejść :-D
Nie ma totamto :-)

> [...]
> pochowałam, ale już po cichu, robiąc dołek w ziemii przy pomniczku.
> Nie chcę już żadnych zwierząt w domu, bo jak umrą to ja umieram razem z

Moja Miniunia (Misiek - znaczy) to ostatni pies w moim życiu. Tak będzie.
Jeśli ja umrę przed nim, to trudno, ale jeśli on przede mną, to ja i tak
tego nie przeżyję, co własnie wychodzi na to, że jest ostatni. Mieliśmy
wiele psów, wszystkie bez wyjątku były cudowne - ale TAKIEGO mądrusia i
takiego psiego kochania to jeszcze nie mieliśmy :-(

37. Data: 2016-08-24 23:41:07

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 24 Aug 2016 22:45:57 +0200, Animka napisał(a):

> Na dodatek sadysta.

Etam, robi dobrą minę :-)

38. Data: 2016-08-25 00:02:50

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 24 Aug 2016 23:36:56 +0200, stefan napisał(a):

> Jaki sadysta, nigdy żadnego sadu nie miałem :)

No to sadownik!
:-D

39. Data: 2016-08-25 00:12:07

Od: b...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 22 lipca 2016 09:36:12 UTC+2 użytkownik Trefniś napisał:

> (...)
> (...)
>
> A propos myślenia - podobno większość facetów nie zamyka deski sedesowej?
> Kiedy już taki spuści wodę, rozpyla w całej łazience niezłą mgiełkę :)

Podobno więcej bakterii jest na myszce komputerowej czy blacie biurka niż na umywalce
wiszącej obok takiej otwartej muszli.

Pozdrawiam - Aicha

40. Data: 2016-08-25 00:23:33

Od: b...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 22 sierpnia 2016 11:49:18 UTC+2 użytkownik Stokrotka napisał:

> Kup gotową metkę w supermarkecie, najlepiej wołową , bo wiepszowa ciężkawa.
> Rozsmaruj na bułeczce, na to dwa plasterki ogurka kiszonego.
> I delektuj się.

Naprawdę ktoś jeszcze kupuje mięso w narketach? Łomatko...

Pozdrawiam - Aicha

Mastercook kuchenka gazowa
Cenzura PIS
.