Tatar z kurczaka

81. Data: 2016-08-26 22:36:29

Temat: Re: Tatar z kurczaka
Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2016-08-26 22:21, obywatel Jarosław Sokołowski uprzejmie donosi:

> W sensie, że od macania lepszą się robi, czy jakoś inaczej?

Ja Ci teraz sekret zdradzę, a potem porządnej cytryny nie uświadczę...

macie jakieś sprawdzone sposoby, żeby sprawdzić czy partnerka jest
zalakowana ?
na razie nie pozwala mi zaglądać między nogi a ja nie wiem na czym stoję
i nie wiem czy sie oświadczyć ?

82. Data: 2016-08-26 22:38:50

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 26.08.2016 o 20:11, Qrczak pisze:

> W opakowaniu pomidorków koktajlowych duża ich część znajduje się pod
> pierwszym rzędem i nie widać, na ile już są przejrzałe.

Ale opakowanie jest przezroczyste, można je poobracać i przejrzeć.

Ewa

83. Data: 2016-08-26 22:41:13

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ale opakowanie jest przezroczyste, można je poobracać i przejrzeć.

Oj już kilka razy takie wyobracane trafiłam.
Wolę już te papryczkowe, na wagę.

84. Data: 2016-08-26 22:42:17

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 26.08.2016 o 20:26, Qrczak pisze:
> kasjerki witają i żegnają uśmiechem.

U nas jest jeden taki młody kasjer, który z autentyczną radością
przychodzi do pracy, kasując gawędzi przy kasie z klientami, żartuje. Aż
jednemu klientowi się nie spodobało i objechał gościa z góry na dół.

> To zależy od ludzi.

No właśnie.

Ewa

85. Data: 2016-08-26 22:45:15

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 26.08.2016 o 20:14, Qrczak pisze:
> Dnia 2016-08-25 22:05, obywatel Ikselka uprzejmie donosi:

> Panowie śmieciarze bardziej hałasują.

Bo panowie śmieciarze to rzeczywiście pod domem hałasują. Wszystko
zależy, jak rozumieć "pod". Jak już się ktoś tak martwi o moje hałasy,
to "moja" Biedronka jest mniej więcej km od domu. Ale to nie zmienia
faktu, że jest najbliższym sklepem.

Ewa

86. Data: 2016-08-26 22:46:35

Od: Gil <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <M...@n...neostrada.pl>, g...@g...pl
says...

> Dzis w restauracji widziałem ofertę tatara z gęsi.

To było tu:
http://restauracja.stacjanieborow.pl/menu/
W przystawkach na pierwszym miejscu.

87. Data: 2016-08-26 22:47:02

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> W człowieku żyje sobie kilka kilogramów bakterii. Ale najlepiej się nie
> przejmowac i mieć je wszystkie gdzieś.

I najlepiej nic sobie nie wyparzać.

Ewa

88. Data: 2016-08-26 22:50:02

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:

> Bo tzw. "syf i malaria" nie jest żadnym znakiem firmowym Biedronki. Jak
> obsługa sklepu dba o swoje miejsce pracy, jak klienci (często codzienni
> goście) dbają o miejsce, które nawiedzają - to jest porządnie, czysto,
> wszystko ładnie poukładane, kasjerki witają i żegnają uśmiechem. To
> zależy od ludzi.

W tej mojej tak jest. Zresztą uśmiechy i uprzejmości wzajemne. Czytałem
gdzieś w prasie o tym, jaki to nieludzki człowiek ten Osculati (czy jak
też onemu Portugalczykowi jest), bo kasjerkom każe wstawać od kasy, coś
układać na półkach, czasem sprzątnąć i w ogóle robić wszystko w sklepie.
To musiał być wybitny teoretyk organizacji pracy, a zarazem wielki znawca
dusz ludzkich. Był przekonany o tym, że pracownicy o niczym innym tak nie
marzą, jak o siedzeniu bite osiem godzin przy kasie -- bo to spokojna
robota. Tymczasem tu nie ma spokojnej roboty. Jest normalna. Ze wszystkich
sklepów jakie znam, tam to wygląda najbardziej po ludzku.

Jarek

--
Tam gdy z radia płynął walczyk wykorzystał Portugalczyk
mnie ze szczętem. -- Kto? -- Vincento Osculati

89. Data: 2016-08-26 22:52:53

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 26 Aug 2016 20:11:17 +0200, Qrczak napisał(a):

> Dnia 2016-08-25 22:04, obywatel Ikselka uprzejmie donosi:

> Ależ proszę bardzo: brokuły, kapusta pekińska, seler naciowy, pomidorki
> cherry, nierzadko cukinia (ta, na szczęście, pojedynczo foliowana).

Aha, o takie pakowanie chodzi.
Coz, ja juz wole to, niz kupowanie do bezposredniego spozycia tych rzeczy
WYMACKANYCH przez setki rak. Po prostu dokladnie ogladam pod spodem takze,
jesli caly pojemnik jest transparentny. Cos za cos.

> W opakowaniu pomidorków koktajlowych duża ich część znajduje się pod
> pierwszym rzędem i nie widać, na ile już są przejrzałe.

J.w.

> J.w.

J.w. :-)

90. Data: 2016-08-26 22:53:09

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> przychodzi do pracy, kasując gawędzi przy kasie z klientami, żartuje. Aż
> jednemu klientowi się nie spodobało i objechał gościa z góry na dół.

Zdarzają się i takie taborety.
Ja ze "swoimi" kasjerkami zawsze i pogadam chwilę, i jakimś się miłym
wymienię słowem. W końcu one są dla mnie a ja jestem dla nich.
A jak kiedyś musiały zwrot robić, to było mi naprawdę przykro, że tyle
zachodu i roboty im uczyniłam.

Mastercook kuchenka gazowa
Cenzura PIS
.