Re: Telefon wykryje depresję

From: "Chiron" <c...@o...eu>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Telefon wykryje depresję
Date: Mon, 20 Jul 2015 21:51:43 +0200

news:moj086$qln$1@dont-email.me...

> Depresja nie jest karana zamknięciem w psychitryku... Na szczęście, bo
> poznikałyby ostatni wytrwali bywalcy umierającego Usenetu. Człowiek w
> depresji zwykle męczy się ze sobą sam, i karze samego siebie
> niekorzystając
> z uroków życia.
>
> A ja nie mam na psychiatryk czasu - cała niedzielę spędziłem na kajakach i
> plaży w Michigan state, Saint Joseph - polecam gorąco ten rejon jak
> będziesz kiedyś w lecie w okolicy: nie czuć tan upałów jakie męczą ludzi w
> lipcu w betonowisku chicagowskim. Chłodna bryza znad wielkiego zimnego
> [...]

Dzięki za polecenie- no ale chyba nie dam rady skorzystać:-(. Pocieszam się,
że i u nas jest wiele jezior (choć zdaję sobie sprawę, że jezioro Michigan
to 1/6 powierzchni Polski)- no ale ze względów powiedzmy rodzinnych-
niedługo popływam sobie na jeziorach fińskich. Zapewne na upały nie będę
narzekał:-). Mam też ochotę sobie tam ponurkować- uwielbiam freediving
(amatorsko, nie schodzę poniżej 5- 6 metrów). Uwielbiam to:-).

--

Chiron