Re: Traktowanie Ani L.

From: Vicky Bonus <v...@w...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Traktowanie Ani L.
Date: Tue, 21 Nov 2000 09:58:37 +0100

"Marcin" <m...@p...onet.pl> napisał / wrote:

> Witajcie
> Jestem w Grupie od niedawana, ale czytając posty Ani L. ( na początek)
> najpierw czulem rozbawienie, później zażenowanie, a, później już tylko
> litość. W jej przypadku to jest tak, że jak Pan Bóg chce kogoś pokarać to mu
> najpierw rozum odbiera ,
> Może traktować ją jako zło konieczne, a niech sobie
> będzie - zwykła prowokatorka, nic innego, znam takie. Niech sobie pisze
> skoro musi, jeżeli poprawia jej to samopoczucie. Niech i tak tak będzie.
> A może niech będzie takim swoistym folklorem tej Grupy, tanią sensacją. Ktoś
> [...]

Zadowolony? Lepiej Ci? Nie każdy jest tak inteligenty i ma taką silną
osobowość, jak Ty! Notabene to nie do końca Twoja zasługa.
To jest jej droga akceptacji. Przecież nie musisz jej odpowiadać, nawet czytać
jej postów. Kto dał Ci prawo ferowania takich opinii? Do tego jeszcze
powołujesz się na Boga? Ktoś powie, że bajdurze. OK, może to i zwykła
teoria, bo właściwie nie jestem w stanie jej pomóc, ale wiem jedno: nie kopie
się leżącego!
Z pozdrowieniami
Wiktoria