Re: Traktowanie Ani L.

From: "sos3n" <s...@p...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Traktowanie Ani L.
Date: Tue, 21 Nov 2000 10:43:44 +0100

"Vicky Bonus" <v...@w...pl> wrote in message
news:8vdgt6$od3$1@i26.cnt.pl...

> Zadowolony? Lepiej Ci? Nie każdy jest tak inteligenty i ma taką silną
> osobowość, jak Ty! Notabene to nie do końca Twoja zasługa.
> To jest jej droga akceptacji. Przecież nie musisz jej odpowiadać, nawet
czytać
> jej postów. Kto dał Ci prawo ferowania takich opinii?

JA MU DALEM :)

Do tego jeszcze
> powołujesz się na Boga?

a czym ze jest egzystencja czlowieka jak nie pogonia za boskoscia ? zobacz
sobie na kosciol katolicki... ( wylaczajac papierza gdyz jest to czlowiek
niesamowity) ... na kler... zobacz sobie na islam... wszyscy ci fanatycy
poczynajac od ks. Rydzyka...
zobacz co sie dzieje przez nasza pogon za idealem.... wznosimy piekne
meczety, katedry.... a nie potrafimy wyciagnac reki do kalekiego zebraka...
nie zdajemy sobie sprawy iz boskosc polega nie na sleczeniu w zatechlych
kosciolach, ale na pomocy potrzebujacym... znam wielu katolikow ktorzy
uwazaja sie za dobrych chrzescijan... niestety wystarczy spojrzec
iedaleko - rosna i w splendorze narodowym podsycanym przez rasistow, rosna
nam zesze RYDZYKOW czy innych gadow... Ludzi co komu przeszkadza ze ten
czlowiek jest ZYDEM ? ze jest MURZYNEM, ARABEM, CHINCZYKIEM ????
obrzucanie blotem, wspinanie sie po ludzkich plecach uznajecie za dozenie do
Boskosci ??? do idealu chrzescijanstwa ? BRZYDZE SIE TAKIMI LUDZMI....
polityk moze byc dla mnie MARSJANINEM byle tylko dobrze chcial i dobrze
robil dla mojej ojczyzny... takze droga do boskosci jest droga ciernista,
pokonywana na "boso" a nie na siedzeniu luksusowego mercedesa.... Idealem
chcescijanstwa i mysli chrzescijaskiej byl SW. Franciszek z Azyzu.... ok
ale troche zboczylem z tematu... a moze to i dobrze bo nie chce juz slyszec
o Ani L... i jej problemach ... jezeli potrzebuje pomocy to niech wyciagnie
do nas reke a nie pluje nam w twaz kiedy probojemy jej pomoc...

Ktoś powie, że bajdurze. OK, może to i zwykła
> teoria, bo właściwie nie jestem w stanie jej pomóc, ale wiem jedno: nie
kopie
> się leżącego!

a gdzie widzisz lezacego ? - nie widzisz ze ona pluje ci w twaz ?

> Z pozdrowieniami
> Wiktoria

sos3n