Re: Trochę OT-:) ale nie koniecznie:) - Wczasy odc

Data: 2002-05-27 11:40:23
Temat: Re: Trochę OT-:) ale nie koniecznie:) - Wczasy odc
Od: "Extra Virgine" <e...@N...poczta.gazeta.pl>

Asia Slocka <a...@p...onet.pl> napisał(a):

> Że obrzydliwe, to jeszcze nieważne, niektóre są nawet smaczne
> (opinia kogoś bliskiego). Gorzej że nieskuteczne i.. szkodliwe dla
> zdrowia:-(

Jo tam prosty chłopaj i nie wiem czy zdrowe czy niezdrowe.
Wiem ino [moje koleżanki raz na jakiś czas wydają fortunę na "dietę
odchudzającą" i robią sobie te koktajle w pracy], że wali od nich okropnie
[czyt.: pachnie brzydko].
Czy skuteczne?... pytałem się ich przed chwilą... powiedziały, że taka dieta
skutecznie na pewno odchudza portfel w bardzo szybki sposób. Ale się
uśmiechały, to chyba nie tylko....
Mam fajne koleżanki w pracy.

pozdr,
nudny grzesio