Re: Trują nas czy nie trują?

Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Trują nas czy nie trują?
From: XL <i...@g...pl>
Date: 04 Nov 2017 22:45:42 GMT

XL <i...@g...pl> wrote:
> [...]
dokumenty-i-raporty/Oswiadczenie-Greenpeace-w-sprawi
e-smug-chemicznych-tzw-chemtrails/

> [...]
> Uważam, że taka ewentualność istnieje. Ba, jest wysoce prawdopodobna.
> Człowiek taki jak on, wychowany poza kulturą łacińską, z dala od naszych
> historycznych i geograficznych oraz społecznych uwarunkowań, wg mnie ma
> fałszywy obraz sytuacji. Nie zna potrzeb swych wiernych - i co gorsza nie
> chce ich poznac i zrozumieć. Jest ponad nie. Jest WYALIENOWANY od nich -
> kierując się tylko i wyłącznie długofalowym interesem Kościoła, bo taką ma
> misję każdy papież. Tylko że w dzisiejszych czasach i w tej konkretnej
> rzeczywistości właśnie to szybciej ten Kościoł zabije, niż muzułmanie.

I dlatego uważam papieża Franciszka (nieumyślnego? - zaczynam watpić) wroga
KK.
Widzę też, że podobnie myśli polskie środowisko hierarchiczne - z kroplami
potu na czole ,,interpretujące" wiernym jego zachowanie niczym tłumacze
,,myśli i słów" Wałęsy na języki obce...

--
XL