Re: Trują nas czy nie trują?

Data: 2017-11-28 10:14:29
Temat: Re: Trują nas czy nie trują?
Od: XL <i...@g...pl>

<j...@o...pl> wrote:
> [...]
a-obraze-koranu,263015.html

a-obraze-koranu,12303,i.html

ernator-skazany-za-obraze-koranu-wstawia-sie-za-nim-
onz/

-na-obrazanie-mahometa-islamu-i-niszczenie-koranu-w-
usa/

slowa-koranu-zestawil-z-seksem,2230.html

raze-koranu-53151.html

palenie_Koranu.html

pdf

> jesli chcesz juz tak dosadnych porownan, to ci powiem, ze ten twoj Rushdie
> to tylko mala weszka w porownaniu np. do Wojciecha Sumlinskiego,
> ktory publikujac wiedzial, ze za to ukatrupic go moga wraz z cala rodzina.
> to on i jego rodzina jest bohaterem.
> prawdziwym.

Jacku, prawda jest taka, że jakby chcieli, to by go dawno ukatrupili. Jak
L. Kaczyńskiego.
Po prostu musi być jakiś BARDZO konkretny powód, że Sumlińskiego NIE
ukatrupili i to mnie najbardziej zastanawia.

--
XL
Unia ,,dobrodziejka":