Re: Twardziej!

Data: 2004-08-31 21:59:44
Temat: Re: Twardziej!
Od: "Crony" <a...@g...pl>

> Uważam że oznaką złego wychowania się jest używanie zwrotu jakiego użył
> Crony.

Zeby było jasne - powyżej wciąz jest mowa o zwrocie "Kochana Margolko".(na
wypadek gdyby ktoś niezorientowany pomyślał, ze powiedziałem
"@#$$^&&**(!!!!")

A tak w ogóle to "nie mogę z gościem":

-oskarża innych o protekcjonalny stosunek do otoczenia choć sam używa wobec
rozmówców tak nadętych zwrotów jak: "No cóż umięjętnośc rozróżniania, co
jest analogiczne a co nie, widać nie było Ci dane",

-oskarża innych o złe wychowanie, choć sam robi na forum publicznym chamskie
personalne wycieczki w stronę Kaszychy (słowo "przepraszam" potrafi wydusić
z siebie juz tylko na privie - ale i tak się złości, gdy ktoś sugeruje mu,
że powinien przeprosić wobec wszystkich -"Nie przeczytałeś że przeprosiłem
Kaszychę?" "Cóż czytasz nieuważnie"),

-wmawia wszystkim, że "kochana Margolko" to ciężkie słowne przewinienie i
objaw złego wychowania (dokładniej - "złego wychowania się"), choć o tym, że
tak nie jest przekonują go i wypowiadający te słowa (jak mówiłem - był to
zwrot pisany z mieszanką sympatii i delikatnej ironii - takie odbicie
piłeczki "rzuconej" przez Margolę) jak również i adresatka zwrotu (która
napisała, ze wierzy w moje dobre intencje:)).

Ogólnie - oryginał z pana Jacka jakich mało....