Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!news.glorb.com!news-out.readnews.com!news-x
xxfer.readnews.com!nx01.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrad
a.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada
.pl.POSTED!not-for-mail
From: "Stokrotka" <o...@g...pl>
Newsgroups: pl.soc.dzieci.starsze
References: <5304b4c7$0$2224$65785112@news.neostrada.pl>
Subject: Re: U Was też tak jest?
Date: Wed, 19 Feb 2014 15:08:38 +0100
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3138
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3138
Lines: 42
Message-ID: <5304baf5$0$2209$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: ip-78-30-87-154.free.aero2.net.pl
X-Trace: 1392818933 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 2209 78.30.87.154:1413
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.dzieci.starsze:47499
Ukryj nagłówki
Artykuł pisany przez belfra,
nauczyciele robią klasuwki, bo są one wygodne: nie tszeba prowadzić lekcji i
zmęczyć się, nie tszeba pszygotowywać do prowadzenia lekcji, a prace
sprawdzane są i tak po łepkah i często w trakcie lekcji, jak np sprawdzanie
dyktanda do drugiego błędu.
Powinno być prawnie ustalone jak wiele czasu i ile godzin lekcyjnyh mogą
zająć prace klasowe, i powinno to być bezwzględnie pszestszegane, i z tego
względu powinny być zabronione kartkuwki (bo się nie da tego policzyć, i
będą tacy co będa robić wciąż kartkuwki).
Co do poziomu szkoły, raczej zawęźmy do pszedmiotu, to pownniśmy na to
popatszeć nieco bardziej etycznie niż statystycznie. Czy etycznym jest
podpożądkowywanie rozwoju dziecka ocenom szkolnym? Czy to one są niezbędne w
życiu? Czy dzieci są zainteresowane nauką bo rozwija, czy są do niej
zmuszane i, i tak szybko wszystko zapomną?
Wydaje się oczywistym, że w pszejście z zainteresowania wiedzą na etap kucia
tego co każą następuje obecnie w momencie zmiany szkoły podstawowej na
gimnazjum.
Wynika to pszynajmniej z 2 pszyczyn:
- ze strony nauczycieli obawiającyh się nowej klasy i pokazującyh dzieciom
od pierwszego wejżenia i dnia arogancką władzę;
- i ze strony dzieci, kture trawiąc dużą ilość zmian pszy rozpoczęciu
gimnazjum, nieświadomie, a słusznie odbierają swoją sytuację, jak
niezasłużoną karę. Odpowiedzią i na ilość wrażeń, i zwykle na pogorszenie
warunkuw nauki (bo niepotszebie dużo zmian) jest niehęć do nauki, na ktura
też nie starcza czasu.
Na pewno w poprawie i poziomu nauki, i zahowania dzieci i zminejszenia
pszestępczości dzieci służyło by pszyłączenie gimnazjum do szkoły
podstawowej.
--
http://ortografia.3-2-1.pl/ w zakładce 'inne' syntezator mowy GdakMini1_08
i program dietetyczny Ananas1_3c
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii) Ortografia to NAWYK, często nielogiczny,
ktury ludzie ociężali umysłowo, nażucają bezmyślnie następnym pokoleniom.
|