Strona główna Grupy pl.sci.medycyna Usuwanie pieprzykow a czerniak , zgon, a zarazenie komorkami rakowymi Re: Usuwanie pieprzykow a czerniak , zgon, a zarazenie komorkami rakowymi

Re: Usuwanie pieprzykow a czerniak , zgon, a zarazenie komorkami rakowymi

Data: 2001-04-18 18:54:08
Temat: Re: Usuwanie pieprzykow a czerniak , zgon, a zarazenie komorkami rakowymi
Od: "Dorrit" <z...@c...com.pl>

Użytkownik "Astec SA" <b...@a...pl> napisał w wiadomości
news:3ADD386D.574CB07D@astec.pl...

> A co to ma wspólnego z powtarzanymi przez Ciebie bzdurami o śmierci
> po usunięciu pieprzyka????

To rzeczywiście bzdury. Nie każdy pieprzyk jest czerniakiem. Różnicować
można tylko w laboratorium pod mikroskopem i drogą tzw. posiewu
nowotworowego.

> Ci co umierali w ciągu kilku miesięcy po usunięciu pieprzyka to w dużej
> części Ci, którzy wierzyli w gusła i zabobony i szli do lekarza... za
późno.
> Czerniak były już wtedy tak rozwinięty, że robił przerzuty.

Czerniak zawsze daje przerzuty, niezależnie od czasu jego usunięcia. Zwykle,
w 89% procentach prowadzi do rychłej śmierci. I prawdą jest, że usunięcie
czerniaka wkrótce prowadzi do "bujania" nowotworu. To najstraszliwszy z
nowotworów, bo praktycznie nieuleczalny, jest wyrokiem śmierci na jego
nosiciela.

I nie oznacza to, że trzeba w panice usuwać wszystkie znamiona i wykwity
> na skórze - wystarczy wybrać te, które są narażone na stałe
podrażnieniaubraniem i mocną ekspozycję słońca.

No cóż, ja na Twoim miejscu byłabym bardzo ostrożna z pchaniem kogoś pod
nóż.
Dorrit

http://www.wojsko.eteria.net