Re: WIEDZA a "wiedza"

From: "ksRobak" <k...@f...polbox.pl>
Newsgroups: pl.sci.filozofia,pl.sci.fizyka,pl.sci.matematyka,pl.sci.psychologia
Subject: Re: WIEDZA a "wiedza"
Date: Fri, 21 Jan 2005 12:19:06 +0100

pl.sci.filozofia,pl.sci.fizyka,pl.sci.matematyka,pl.
sci.psychologia

"baleju" <b...@v...pl>
> "ksRobak" <k...@f...polbox.pl>

> gratuluję SUKCESU
> --
> baleju

Ha! jeszcze się nie cieszę bo jeszcze nie mam pewności
czy nie napisałeś powyższego wyłącznie dlatego aby
wprowadzić mnie w BŁAD :-)
Jeśli faktycznie zrozumiałeś myśl zawartą w tym zapisie 1/3=0,(3)[10/3]
to rozumiesz także opis który w wątku "KTO WIE: gdzie jest BL'A,D?"
zaprezentowałem na "pl.sci.fizyka" (cytat w stopce)
REdaktor Edward Robak
PS. czy rozumiesz (potrafisz przewidzieć) jakie konsekwencje
dla nauki światowej - a więc także dla matematyki, fizyki, psychologii
- niesie za sobą FAKT, że zapis 1/3=0,(3) to FAŁSZ
a zapis 1/3=0,(3)[10/3] to PRAWDA. :-)

--
"ksRobak" <k...@f...polbox.pl>

Gdybyś dzielenie 1/3 mające stworzyć zapis tej liczby w systemie
dziesiętnym dokonywał w chwili czasowej t0
to po pięciu chwilach czasowych twój zapis wyglądał by tak:
1/3=0,33333[10/3]
to [10/3] oznaczało by, że została Ci reszta z dzielenia na 6-tej pozycji
po następnych pięciu chwilach czasowych reszta przesunęła by się
na 11-tą pozycję
1/3=0,3333333333[10/3]
Ponieważ "odcinek CZASU" także składa się z chwil czasowych
a więc na przykład w 3 sekundach jest nieskończenie wiele
chwil czasowych t0 to po 3 sekundach a więc po nieskończonej
ilości chwil czasowych reszta z dzielenia przesunęła by się
na nieskończoną pozycję
1/3=0,3333333333...[10/3]
ale przecież sekund jest więcej niż 3 i można by dalej dzielić
ale po co skoro osiągnęliśmy już przeliczalną nieskończoność?
Tym bardziej, że pozycji po przecinku nie ma więcej niż liczb
naturalnych i musielibyśmy chcąc dalej dzielić rozpocząć
numerację miejsc po przecinku od nowa -- dla odróżnienia
z dodatkowym indeksem a i tak nie dojechalibyśmy do continuum
więc zadawalamy się tym co mamy
a więc
nieskończenie wiele trójek i resztę z dzielenia która jest
w nieskończoności. Ten zapis dla uproszczenia przyjmuje postać:
1/3=0,(3)[10/3]
Jest on idealnie dokładny - bez zaokrągleń.
To jest prawdziwa matematyka...
REdaktor Edward Robak