Re: Warszawianki drogie...

From: "cherokee" <c...@n...o2.pl>
Newsgroups: pl.rec.uroda
Subject: Re: Warszawianki drogie...
Date: Thu, 19 May 2005 16:26:57 +0200

Użytkownik "Mme Kitzmoor" <s...@m...nie> napisał w wiadomości
news:slrnd8p7of.t3b.spamowi@unix-secured.net...
> Mieszkam tu od kilku ładnych miesięcy i przyjrzałam się dzisiaj uważnie
> mojej twarzy. Zmiany: cera nabrała jakiegoś dziwnego woskowego kolorytu,
> łatwo się przesusza i podrażnia

Juz pisałam o tym kilka wątków nizej - mam ten sam problem. W porównaniu z
wrocławską wodą (wcześniej myslałam,ze tragiczną) warszawska wygrywa. ratuję
się żelem pod prysznic z mleczkiem i żelem do mycia twarzy, a także tłustym
kremem, a wżyciu nie pomyslałabym,ze będę uzywać tłustego.
Istnieją tutaj ujęcia wody oligocenskiej, ale nie zawsze udaje mi się
zagonic męza do przytargania dwóch 5-litrowych butli.

pozdr

cherokee