Re: Wąż rozciągliwy elastyczny x-hose

Newsgroups: pl.rec.ogrody
Subject: Re: Wąż rozciągliwy elastyczny x-hose
From: XL <i...@g...pl>
Date: 08 Jun 2020 07:48:33 GMT

pisze:

> Zależy jaki. Miałem drzewiej taki zwykły, najtańszy zielony. Nie
> wytrzymał do końca sezonu. Na skutek podszeptów znajomych zakupiłem taki
> bardziej ,,premium", bardzo zbliżony do tego:
> https://allegro.pl/oferta/waz-ogrodowy-rozciagliwy-5
m-20m-mocny-pistolet-9347393769

> [...]
> - fajnie jest jak z małego zaskrońca robi się olbrzym, ale musi być
> odpowiednie do tego ciśnienie; latem w obliczu przejściowych problemów
> na odcinku zaopatrzenia w wodę, jego twardość (a co za tym idzie
> i rozmiar) przestaje imponować,
> - słabo współpracuje ze zraszaczami, gdyż odpowiedni zasięg trzeba
> ustawiać na raty, niejednokrotnie będąc przy tym zroszonym.

> Ten mój opitala już drugi sezon i wygląda tak samo, jak w pierwszym.
> I chodzi o to, żeby minusy nie przysłoniły plusów. Mam węże klasyczne,
> ale po ten sięgam najczyściej. Nie muszę z tym gadem walczyć.

Nie wyobrażam sobie sprzątania węża po każdym podlewaniu (ze względu na
słońce) i uważania z nim na twarde przedmioty. Mam dużo upraw warzywnych
plus kwiaty. Wąż (a właściwie wężw) rozwijam wiosną i zwijam przed zimą.
Jeśli ktoś ma tylko trawnik do podlania raz na miesiąc, to dla niego taki
wąż pewnie się sprawdzi.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony: