Re: Wszechobecne alu.

From: Ikselka <i...@g...pl>
Subject: Re: Wszechobecne alu.
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Date: Wed, 9 Sep 2015 01:44:59 +0200

Dnia Tue, 8 Sep 2015 18:21:13 -0500, Pszemol napisał(a):

> W jaki sposób? W jakich dawkach? Skąd te informacje?

Z głowy. Myślącej i znającej trochę chemii.

Dla Ciebie podam jednak linki, które Cię oczywiście z zasady nie
przekonają, bo będziesz miał takie czy inne do nich zastrzeżenia tylko
dlatego, żeby mnie zdeprecjonować za ich podawanie :->
Mało mnie to jednak obchodzi, czy Cię przekonają - mnie wystarczy, że jest
w nich i w wielu innych potwierdzenie tego, co ja wiem prawie od zawsze.
Linki poniższe są kardynalnie młodsze, niż te moje obawy związane z
aluminium, a że jest tu jednak opisane wszystko, o co mi chodziło od wielu
lat i co własnie zaczyna się jawnie potwierdzać, to podaję.
Fakty są takie, że prawda jest ukrywana - trzeba szukać materiałów,
bo te rzeczowe są usuwane. Trochę wiadomosci jednak udaje się znaleźć,
jeśli się myśli - kto do tej pory o tym nie myślał, to ma szanse albo to
myślenie uruchomić, albo truć siebie i rodzinę beztrosko nadal.
http://alexjones.pl/pl/aj/aj-technologia-i-nauka/aj-
medycyna/item/31569-nowe-badanie-wi%C4%85%C5%BCe-prz
yjmowanie-dawek-aluminium-z-osteoporoz%C4%85-i-choro
b%C4%85-alzheimera-%E2%80%93-jak-ograniczy%C4%87-ryz
yko
http://wiadomosci.wp.pl/kat,18032,title,Kontakt-z-al
uminium-powoduje-grozne-choroby-i-uszkadza-mozg,wid,
16032917,wiadomosc.html?ticaid=1158d1
itd.