Re: Wszystkim czubom,

Subject: Re: Wszystkim czubom,
Newsgroups: pl.sci.psychologia
From: Kviat
Date: Thu, 27 Dec 2018 18:01:55 +0100

W dniu 2018-12-27 o 16:54, Ilona pisze:

> Twoja wiedza z WUML'a jest już nieaktualna.

Nie wiem jaka wiedza jest z tego twojego WUMLa, ale musiałaś być bardzo
pilną uczennicą, skoro tak dobrze się orientujesz.

> Teraz obowiazują nowe wytyczne w dyskursie społecznym.

Obowiązują tylko tych, co wierzą w bajki, w portale przez które
przechodzą naziści do naszego świata, albo wierzą w zdobycze cywilizacji
dzięki chrześcijaństwu.

Normalnych ludzi nie interesują czyjeś wytyczne, kierują się faktami.
Możesz je znaleźć samodzielnie w podręcznikach historii.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr