Re: Wszystko jest 'głupie'

Data: 2006-09-27 08:33:22
Temat: Re: Wszystko jest 'głupie'
Od: "Carol" <c...@c...pl>

Użytkownik "Szpilka" <s...@S...pl> napisał w wiadomości
news:efdcbo$kru$1@node4.news.atman.pl...
> On tego słowa
> uzywa jako hmm przecinka. Potrafi piosenkę sobie zaśpiewać gdzie
> jest to jedno słowo. Albo siada do kolacji i je i mówi: hmm jaka pyszna
> głupia kanapka.
Dobre :-) Może się musi wygadać, nacieszyć nowo odkrytym słowem, które
budzi w otoczeniu tak malownicze i żywiołowe reakcje? Przypomniała mi się
opowieść mojej babci, jak to moja mama lat około 4 wróciła z podwórka ze
słowem "dupa". Babcia wyjaśniła jej, że to nie ładnie, nie trzeba, itd i
dziecko przez następne bite 2 tygodnie informowało o tym _każdego_ -
listonosza, sąsiadkę, ciocię. A robiło to w takiej formie: "proszę pana, a
pan wie, że dupa to brzydkie słowo? Ela mówi dupa, ale ja nie mówię dupa, bo
dupa to nie jest ładne słowo i tylko niegrzeczne dzieci mówią dupa, dlatego
ja nie mówię dupa i pan też niech nie mówi dupa, bo dupa ..." ;-)))

pozdrówka
Karolina