Re: Wyciskarka wolnoobrotowa

Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Date: Wed, 6 Jul 2016 12:52:26 -0700 (PDT)
Subject: Re: Wyciskarka wolnoobrotowa
From: s...@g...com

W dniu środa, 6 lipca 2016 17:21:34 UTC+2 użytkownik Ikselka napisał:

> W życiu już nie kupię tego typu drogiego sprzętu AGD. Już mi się tak
> "zamortyzował" robot planetarny Bosch - od "częstego" używania (he he, może
> ze 30 razy) rozpadł się korpus na części, niemal zaraz po upływie terminu
> gwarancji.
A to już znana cecha obecnych sprzętów. Ja mam taki robot ale sprzed kilku lat,
pewnie dlatego jeszcze działa...

>Teraz kupuję tani sprzęt (no, nie bazarowy czy coś, ale tani
> markowy), używam ile mi potrzeba i nie oczekuję od niego "amortyzacji" -
> jak pada, to kupuję nowy i nie bawię się w złudzenia.
No też jest to rozwiązanie. Powiedzmy że 10 lat gwarancji działa trochę uspokajająco
przy takim zakupie. Nawet z niej już skorzystałem po pęknięciu części.
Ale faktem jest że trudno uzasadnić cenę jakoś logicznie, no silnik jest trwały i
materiały solidne. No ale...
--
jureko