Re: Zachęcanie do demoralizacji

Data: 2023-04-13 11:18:42
Temat: Re: Zachęcanie do demoralizacji
Od: Trybun <L...@j...cb>

W dniu 12.04.2023 o 21:32, Kviat pisze:

> Niby nie wolno, ale w tym państwie wyznaniowym wolno?
> Są tacy, którzy przechodząc koło świątyni "żegnają się"... jakże to
> tak, bez specjalnego pozwolenia?

Nie znam państwa w którym prawo zezwala na uprawianie praktyk
religijnych na ulicach. Myślę że w miarę czasu także zawody muezina czy
kościelnego przestana mieć racje bytu bo to moim zdaniem też czynnik
który może innych ludzi prowokować i drażnić. Najlepszym przykładem na
obłudę Unii i europejskich instytucji - np UEFA, z jednej strony
zakazują chodzić w (muzułmańskich) chustach z drugiej zezwalają na
robienie znaku krzyża kopaczom wchodzącym na boisko. Inkwizycja choć bez
stosów ciągle wśród tych zgniłków żywa.

> Obsceniczne? Skąd wiesz, że to było obsceniczne? Uroiłeś to sobie.
> To po pierwsze.
> Po drugie, trzeba mieć nieźle nasrane w głowie żeby wpaść na pomysł
> karania ludzi wieloletnim więzieniem za taniec na ulicy. Niezależnie
> od tego, czy był, czy nie był obsceniczny.
> I po trzecie, najwyraźniej religijne zjeby chciałby żeby ludzie bez
> pozwolenia nie mogli się nawet uśmiechnąć na ulicy. Na uśmiech też
> chcesz wydawać specjalne zezwolenia?
>
> Dowiedziałeś się już jaki kształt ma Ziemia?
>
> Powrotu do zdrowia życzę.
> Piotr

Wiem że to trochę za dużo dla takich jak ty, ale o ile jesteś w stanie
to pomyśl o tym czym jest taniec..

Oczywiście że przesada z takimi ostrymi karami. Jednak wg nowoczesnych
zasad prawodawstwa taka kara to przede wszystkim czynnik odstraszający.

Biorąc pod lupę religijnych zjebów i naukowych nie zauważysz różnicy.

Nie, jeszcze nie widziałem sam ani nie spotkałem mędrca któremu
uwierzyłbym na słowo co do jej kształtu.

Wyjścia z inkwizycyjnej klatki i oczu szeroko otwartych na prawdę i
fakty życzę.