Re: Zazdrość - inne oblicze

Data: 2002-02-13 12:28:42
Temat: Re: Zazdrość - inne oblicze
Od: Maja Krężel <o...@f...onet.pl>

Joanna Duszczyńska napisała

: Tak właziło, ale mam dwoje dzieci i dwa kolana ;-)))

Co nie znaczy, że gdy ma się te dwa kolana, to uczucie zazdrości u dzieci się
w ogóle pojawia. To, jak zostanie rozwiązana sprawa tego uczucia (a więc
poświęcanie uwagi w podobnym stopniu obojgu dzieciom) to zupełnie coś innego.
Nie chodziło mi o rozwikłanie problemu, tylko o sam fakt zaistnienia uczucia
zazdrości. Osobiście nie znam dzieci, które nigdy, ale to naprawdę nigdy nie
poczuły choć iskierki żalu w momencie, gdy urodziło im się rodzeństwo. I dla
mnie jest to zupełnie naturalna sprawa, a nie żadna patologia.

A co mają robić mamy z trójką dzieci? ;-)

Maja