Re: Zdrada - pytanie glownie do kobiet

Data: 2002-04-07 22:45:22
Temat: Re: Zdrada - pytanie glownie do kobiet
Od: "Asia" <a...@t...com.pl>

> Mireczko,chyba nie wyobrazasz sobie sytuacji ze facet kochajac sie z kocha
> nka mysli o zonie?
>
> ja wiem dokładnie co może czuć facet, który
>
> Niestety nie jestem w stanie tego pojac.

> Tak jak juz raz pisalam.Wszystko mozna dogadac.Jest Ci zle z partnerem,mow
> isz mu czego oczekujesz.w kazdym zwiazku trzeba sie dotrzec,isc na komprom
> is.

Zgadzam sie ze wszystkim powyzej i po nizej, a zwlaszcza z tym, ze zamiast
od razu szukac sobie laski do lozka to mozna usiasc i pogadac - to mi nie
pasuje, potrzebuje tego i tego, to mnie denerwuje, co Ty na to. W przeciwnym
razie uwazam, ze zdradzajacy wykazal sie egoizmem i cwaniactwem. Nie ma jak
skorzystac, a potem skruche wyznac,a Ty kobieto wybacz mi jak Ci na zwiazku
zalezy. Po prostu super :-)))).

pzdr Asia