Re: Zdrowe obiady

From: "Jackare" <j...@i...pl>
Newsgroups: pl.soc.dzieci,pl.rec.kuchnia
Subject: Re: Zdrowe obiady
Date: Sun, 9 Jan 2011 21:49:18 +0100

Użytkownik "Bbjk" <b...@q...pl> napisał w wiadomości
news:igcm97$t3o$1@inews.gazeta.pl...

> Może czegoś nie doczytałam, ale ciekawi mnie: po co te wszystkie zabiegi?
> I czy sam, czy z rodziną tak robicie?
dla zdrowia.
Robię tak przede wszystkim sam. Rodzina na tyle na ile ma ochotę. W porze
wstawania nie widzę nic dziwnego zwłaszcza, że na 7-7.15 odstawiam dziecko
do przedszkola a potem idę umacniać rodzimy kapitalizm.
Do tego robię wiele wiele inych rzeczy o ktorych tu wcześniej nie napisałem
bo nie dotyczą diety ani dzieci np kontroluję oddech i oddycham tylko nosem
pilnuję odpowieniej dla fizjologii pozycji robienia siusiu i załatwiania
większych potrzeb. Każdy prysznic kończę strumieniem zimnej wody. Nie
zastosowałem się do zasady wykonywania regularnych lewatyw - nie znalazłem w
sobie póki co aż tyle determinacji.
Po prostu pilnuję elementarnych dla zdrowia spraw o których zapomniano w
naszym wiecznie spieszącym się i stechnicyzowanym życiu. W sumie nic
wielkiego i wbrew temu co może się wydawać nie kosztuje mnie to żadnego
wysiłku. Mogę o tym pisać jako o swoim własnym sposobie życia, ale nie
namawiam nikogo by robił to samo i nie twierdzę że posiadłem monopol na
zdrowy tryb życia. Mnie to służy - byc może komuś innemu bardzo by to
przeszkadzało.
--
Jackare