Zdrowe obiady

151. Data: 2011-01-07 22:43:38

Temat: Re: Zdrowe obiady
Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-01-07 21:59, medea pisze:

> No jak to? Przecież w jakiejś postaci to białko i tak spożywasz np. ryb.
> Białko ryb można łączyć z węglowodanami?

Wszystko można łączyć :-)

IMO, jak popatrzysz na te wszystkie "niełączenia" to zobaczysz, że to
głównie DIETY, które ze zwykłym zdrowym odżywianiem niekoniecznie
współgrają. To są najczęściej pomysły na to jak schudnąć.

Przy normalnej wadze, normalnej przemianie materii i ZDROWYM TRYBIE
ŻYCIA, o tych niełączeniach można IMO zapomnieć.

Organizm potrzebuje tak naprawdę wszystkiego, przy czym ew. wieczorem
lekkie białko, bo idziesz spać i węglowodany nie zdążą się spalić.
Nawet te okropne węglowodany proste nie są straszne jeśli są podane na
krótko przed dużym wysiłkiem. Zestawienie węglowodanów z tłuszczami samo
w sobie nie jest złe. Problem pojawia się jeśli nie towarzyszy temu
odpowiednio wysoki wydatek energetyczny.

Dużo ważniejsze jest IMO żeby OGÓLNIE zachować dobre proporcje pomiędzy
składnikami i unikać potraw, które zawierają (same z siebie, albo
wskutek przetwarzania) tych składników złe odmiany, bądź rzeczy, które
składnikami odżywczymi w ogóle nie są :-)

Stalker

152. Data: 2011-01-08 00:30:51

Od: Marsjasz <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-01-07 19:10, Iwon(K)a pisze:

e...

> to w jakim celu wydaja imienne karty, z zanaczeniem ich uzytwkowania??
>
> i.

bo to hurtownia - nie moga sprzedawac po cenach hurtowych osobom
fizycznym...

153. Data: 2011-01-08 00:31:25

Od: Marsjasz <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-01-07 10:16, Veronika pisze:

> Użytkownik "Marsjasz"<d...@w...pl> napisał w wiadomości

> Gdyby im tak zależało to sprzedawaliby bez wejściówek.

przepisy im zabraniaja...

154. Data: 2011-01-08 00:42:35

Od: Dawid <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-01-08 01:30, Marsjasz pisze:
> W dniu 2011-01-07 19:10, Iwon(K)a pisze:
>>
> e...

> bo to hurtownia - nie moga sprzedawac po cenach hurtowych osobom
> fizycznym...

Tam nie tylko są ceny hurtowe.
Takie karty właściciel firmy może wyrobić dla rodziny, a nawet
znajomych, imienne.
Ogólnie to taka prawie Biedronka, towar podobny, jak nie ten sam i
kartami nie można płacić,dno jak w Biedronce.

155. Data: 2011-01-08 01:38:24

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Marsjasz" <d...@w...pl> wrote in message

> bo to hurtownia - nie moga sprzedawac po cenach hurtowych osobom
> fizycznym...

znaczy sami sobie zrobili utrudnienie....

i.

156. Data: 2011-01-08 02:15:36

Od: Marsjasz <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-01-08 01:42, Dawid pisze:

> Tam nie tylko są ceny hurtowe.
> Takie karty właściciel firmy może wyrobić dla rodziny, a nawet
> znajomych, imienne.

i pewnie moze i swojemu kotu byleby przechodzilo to przez jego
dzialalnosc gospodarcza...

Mars

157. Data: 2011-01-08 03:14:38

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-01-06 14:13, medea pisze:

> Tych zup to Ci zazdroszczę, bo ja lubię zupy, ale zazwyczaj jak
> poszaleję i jakąś ugotuję, to potem muszę ją sama zjadać.

U nas patentem na zupę, zanim młoda nie polubiła określonych smakowo i z
widocznymi składnikami, była zupa grzankowa - czyli zmiksowane jarzyny z
wywarem i na to duuużo grzanek. Znikała niezależnie od tego, co było
użyte do sporządzenia owego wywaru.
A we wczesnym dzieciństwie jadała jarzynowe bez miksowania, ale potem
jej się odwidziało :)

Aha, w necie jest też przepis na zupę Shreka - intensywnie zieloną (z
brokułów).

--
Pozdrawiam - Aicha

158. Data: 2011-01-08 07:21:07

Od: Qrczak <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2011-01-08 01:42, niebożę Dawid wylazło do ludzi i marudzi:

> [...]
> Ogólnie to taka prawie Biedronka, towar podobny, jak nie ten sam i
> kartami nie można płacić,dno jak w Biedronce.

Ograniczenie dostępu to dobra strategia marketingowa.

Qra
--
limitowana

159. Data: 2011-01-08 07:38:53

Od: Qrczak <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2011-01-07 19:49, niebożę Panslavista wylazło do ludzi i marudzi:

A podobno mit szpinaku ktoś obalił.

Qra
--
limitowana

160. Data: 2011-01-08 07:47:16

Od: "JoAsienka" <w...@p...oonet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego ślicznego dnia Ikselka dokonał/a produkcji posta :

> Tak, i z przechodzenia na czerwonym też :->

Ty serio przechodzisz na czerwonym świetle ? I w dodatku chwalisz się tym na
grupie ???? Jesteś jeszcze większą idiotką niż myślałam. Bez względu na
wiek, nie wyobrażam sobie przejść na czerwonym świetle, a nawet gdyby
kiedykolwiek mi się to zdarzyło, to w życiu bym się nikomu nie przyznała....

JoAsienka **gg 1489928
Człowiek staje się mądry z wiekiem.
Niestety, najczęściej jest to wieko od trumny

Herbata angielska
Kaczka z jabłkami.
Dzieci jedzą śmieci.
Masła i smalcu daj nam dzisiaj...